Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی boAt پس از رونمایی از ایربادهای Immortal Katana Blade در اوایل ماه میلادی جاری، حالا یک ساعت هوشمند جدید را به کلکسیون در حال توسعه محصولات خود در کشور هند اضافه کرده است. این ساعت هوشمند با نام تجاری لونار تایگن (Lunar Tigon) طراحی بسیار چشم‌نوازی دارد و همراه با بند‌هایی از جنس “سلیکون و فلزی” و در گزینه‌های رنگی و سبک‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند لونار تایگن

ساعت هوشمند لونار تایگن، ساعتی زیبا اما در عین حال کاربردی است. این گجت زیبا “از یک صفحه نمایش آمولد 1.45 اینچی گرد با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی، روشنایی 600 نیتی و قابلیت نمایش رنگ‌های زنده” بهره می‌برد و از حالت “همیشه روشن/Always-On” نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کاربران قادرند بر اساس تمایلات شخصی خود، از بند‌های فلزی با طراحی مشبک و بندهای سیلیکونی با طراحی مواج (Ocean Ridge) استفاده کرده و گجت هوشمند خود را با مطابق با سلایق خود شخصی‌سازی نمایند.

ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

ساعت هوشمند لونار تایگن از “برقرارسازی تماس از طریق بلوتوث، میکروفون داخلی، صفحه شماره‌گیری سریع با ظرفیت حداکثر 10 مخاطب (برای دسترسی آسان) و دستیارهای صوتی (به منظور کنترل هندزفری)” پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این گجت کاربردی در بخش پایش سلامت قابلیت‌های جامعی از جمله ردیابی و نظارت بر “ضربان قلب، سطوح اکسیژن (SpO2)، فعالیت‌های فیزیکی روزانه، چرخه قاعدگی بانوان و تنفس” را ارائه می‌دهد. ضمناً، کمپانی boAt با گنجاندن بیش از 100 حالت‌های متنوع ورزشی برای طیف وسیعی از فعالیت‌های فیزیکی، سعی بر آن داشته تا نظر ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به ورزش را نیز به خود جلب نماید.

همچنین مطالعه کنید
قیمت و مقصد جدید هدفون‌های ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو شیائومی مشخص شد

ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

این ساعت هوشمند به واسطه اخذ استاندارد IP67 از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، گرد و غبار برخوردار است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • زنگ هشدار پس از عدم تحرک در طولانی مدت
  • کنترل دوربین متصل
  • نمایش نتایج زنده مسابقات کریکت (پرطرفدارترین رشته ورزشی در کشور هند)
  • تنظیمات پخش/قطع موسیقی
  • نمایش گزارشات آب و هوا
  • پشتیبانی از “زنگ هشدار، شمارش معکوس، کرونومتر و حالت مزاحم نشوید (DND)”
  • پشتیبانی از قابلیت ردیابی گوشی‌های آیفون (Find My Phone)

ساعت هوشمند لونار تایگن کمپانی boAt با طراحی چشم‌نواز معرفی شد

لازم به ذکر است ساعت لونار تایگن با عمر باتری طولانی خود، پس از یک نوبت شارژ قادر است تا حداکثر 7 روز عملکرد بدون نقصی را از خود به نمایش بگذارد و کاربران این گجت زیبا الزامی به شارژ مداوم این دستگاه نخواهند داشت.

این ساعت هوشمند در گزینه‌های رنگی “مشکی (Active Black)، مشکی استیل (Steel Black)، طلایی (Metal Gold) و آبی تیره (Deep Blue)” و با قیمت 34 دلار برای ساعت‌های دارای بند سیلیکونی و 36 دلار برای ساعت‌های مجهز به بند فلزی به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>