Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی کلاسیک ویرچوا فایتر 3 بعد از 25 سال نسخه آرکید جدیدی دریافت می‌کند

بازی کلاسیک ویرچوا فایتر 3 بعد از 25 سال نسخه آرکید جدیدی دریافت می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی مبارزه‌ای محبوب کمپانی سگا (Sega) که بیش از ۲۵ سال از انتشار آن می‌گذرد، به‌زودی نسخه‌ی آرکید جدیدی دریافت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این نسخه از بازی ویرچوا فایتر 3 (Virtua Fighter 3) با اِروتِک همراه باشید.

سگا روز شنبه به شکل رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی آنلاین بازی ویرچوا فایتر 3 با نام «Virtua Fighter 3tb Online» از طریق سیستم دانلود آرکید ALL.Net در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Virtua Fighter 3tb Online مبتنی بر نسخه‌ی «3tb» بازی اصلی است که در سال ۱۹۹۷ میلادی به عنوان نسخه‌ی ارتقا و بهبودیافته‌ی ویرچوا فایتر ۳ عرضه شده بود. همان‌طور که از نام این عنوان می‌توان حدس زد، این نسخه از بازی همان ویژگی‌ها و تعادل‌های گیم‌پلی عنوان اصلی را به شکل آنلاین در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد و مسابقات و رتبه‌بندی‌های آنلاین به آن اضافه شده‌اند.

همراه با معرفی رسمی از این نسخه‌ی آرکید، کمپانی ژاپنی سگا یک وب‌سایت جدید نیز افتتاح کرده تا بازیکنان Virtua Fighter 3tb Online بتوانند نتایج و رتبه‌های خود در این بازی جدید را مشاهده کنند.

آخرین نسخه‌ی سری ویرچوا فایتر، بازی Virtua Fighter 5 Final Showdown محصول سال ۲۰۱۰ است که بعداً برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و PS3 در سال ۲۰۱۲ نیز منتشر شد و در بازی Yakuza 6: The Song of Life محصول سال ۲۰۱۶ برای کنسول PS4 هم در قالب یک مینی‌گیم در دسترس قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید
۹ نکته و ترفندی که باید قبل از شروع بازی فاینال فانتزی ۱۶ بدانید

کمپانی سگا در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ی جدیدی از آخرین قسمت سری ویرچوا فایتر را با نام Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown برای پلی‌استیشن ۴ به انتشار رساند. این نسخه‌ی بازی از نظر گرافیکی ارتقا پیدا کرده بود و قابلیت‌های آنلاین جدیدی را شامل می‌شد. همچنین، تیمی که تشکیل‌شده از بهترین اعضای استودیوهای Ryu Ga Gotoku و AM2 سگا بود، توسعه‌ی این عنوان را برعهده داشتند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>