Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای مشخصات کلیدی و قیمت گلکسی A15 فایوجی سامسونگ

افشای مشخصات کلیدی و قیمت گلکسی A15 فایوجی سامسونگ

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته جزییاتی اندک از گوشی گلکسی A15 سامسونگ در دو هر دو نسخه 4G و 5G به بیرون درز کرده بود، اما به‌تازگی مشخصات کامل نسخه 5G این گوشی بر روی وب‌سایت والمارت (Walmart/یکی از خرده فروشان معتبر در سراسر جهان) منتشر شده است. به نظر می‌رسد وب‌سایت فروشگاهی “Boost Mobile” قصد دارد از طریق وب‌سایت معتبر والمارت این گوشی را به فروش برساند و از این رو تمامی اطلاعات این دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. با این حال، طبق اطلاعات مشاهده شده بر روی این وب‌سایت، در حال حاضر گوشی گلکسی A15 فایوجی در انبار این فروشگاه موجود نمی‌باشد.

در بررسی اطلاعات منتشرشده در رابطه با گلکسی A15 فایوجی، قیمت این دستگاه یکی از نکاتی است که توجه را به خود جلب می‌کند. در حالیکه طبق شایعات پیشین قرار بر آن بود تا این گوشی با قیمت 149 دلاری به فروش برسد، والمارت این دستگاه را با قیمت 139 دلار فهرست کرده است! این برچسب قیمتی برای دستگاهی که از قابلیت اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد، قیمت بسیار مناسب و ایده‌آلی است! با این حال، به نظر می‌رسد این گوشی مقرون به صرفه تنها دو گزینه رنگی محدود “آبی و مشکی” به بازار عرضه می‌شود و در انتخاب گزینه رنگی مورد علاقه، دست کاربران کمی بسته خواهد ماند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گلکسی A15 فایوجی به “صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 1080p، تراشه‌ای از کمپانی مدیاتک، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی” مجهز می‌باشد. در حالیکه وب‌سایت والمارت تمامی مشخصات کلیدی این دستگاه را منتشر کرده است، اما متاسفانه در رابطه با تراشه تعبیه شده در این گوشی، هیچ توضیحاتی (به جز شرکت سازنده آن) را ارائه نکرده است. با این حال، با استناد به شایعات پیشین، احتمال می‌رود که این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس کمپانی مدیاتک مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
فناوری جدید باتری شیائومی؛ افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت یا 100 دقیقه‌ توان بیشتر!

گلکسی A15 فایوجی سامسونگ در وب‌سایت والمارت فهرست شد

در نهایت، امیدواریم که سامسونگ هر چه زودتر و به صورت رسمی از گلکسی A15 فایوجی رونمایی کند و اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد. برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار دنیای تکنولوژی، با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>