Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل امروز از قلم لمسی Pencil 3 جدید خود رونمایی می‌کند

اپل امروز از قلم لمسی Pencil 3 جدید خود رونمایی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در هفته گذشته، شایعاتی مبنی بر رونمایی سری جدید تبلت‌های آی پد در تاریخ 25 مهر (17 اکتبر) به گوش می‌رسید. با این حال به نظر می‌رسد که کمپانی اپل قصد دارد امروز تنها از قلم لمسی پنسل 3 (Pencil 3) خود رونمایی کند.

با استناد به گزارشات منتشر شده در وب‌سایت ژاپنی Mac OTAKARA، این وب‌سایت ضمن تایید اطلاعاتی که پیش‌تر توسط اکانتی با نام کاربری “Majin Bu” منتشر شده بود، اعلام کرد که قلم لمسی Pencil 3 اپل از 3 نوک مغناطیسی قابل تعویض بهره می‌برد. نوک‌های مغناطیسی قلم لمسی اپل پنسل 3 قادر به ارائه عملکرد تخصصی در زمینه‌هایی مانند “طراحی، و نقاشی حرفه‌ای” می‌باشند.

امروز اپل از قلم لمسی پنسل 3 جدید خود رونمایی می‌کند

پیش‌تر نیز، گزارشاتی مبنی بر به‌کارگیری اپل از ماده سیلیکونی جدید در تبلت‌های ” آی پد ایر (iPad Air)، آی پد معمولی و آی پد مینی” به گوش می‌رسید. علاوه بر این، انتظار می‌رود که تراشه آی پد ایر به تراشه M2 ارتقاء داده شود. این در حالی است که گفته می‌شود که آی پد مینی از تراشه بایونیک A16 بهره خواهد برد. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، اپل در تلاش است تا مشکل “اسکرول ژله‌ای/Jelly Scrolling” موجود در آی پد مینی که منجر به رؤیت ناهمواری در محتوای در حال نمایش روی این تبلت می‌شود، را رفع کند.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی اپل از هدفون‌های بی‌سیم بیتس فیت پرو؛ جانشین ارزان‌قیمت ایرپادز پرو

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>