Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی 14 فاش شد

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی 14 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر آخرین شایعات درباره سری شیائومی 14 را باور کنیم، این کمپانی در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمداران 14 و 14 پرو خود در 5 آبان (27 اکتبر) است. از آنجایی که اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن تاریخ نزدیک شده‌ایم، به هیچ وجه تعجب‌آور نیست که مشخصات کامل نسخه استاندارد (وانیلی) این سری به بیرون درز کند. در ادامه مشخصات تقریباً کامل (و البته احتمالی) گوشی شیائومی 14 آورده شده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که این اطلاعات از سوی اکانت‌های معتبری مانند Digital Chat Station یا Ice Universe منتشر نشده. از این رو ممکن است این اطلاعات با مشخصات واقعی این گوشی یکسان نباشد!

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی 14 فاش شد

بر اساس این اطلاعات، گوشی شیائومی 14 با یک صفحه نمایش 6.44 اینچی C8 اولد ساخت Huaxing با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 2800 نیتی همراه با پشتیبانی از Dolby Vision و طیف رنگی DCI-P3 رونمایی می‌شود.

در بخش سخت‌افزاری، اسنپدراگون 8 نسل 3 در راس آن قرار دارد که قرار است توسط کوالکام در رویداد سالانه خود در هاوایی که امسال از 2 تا 4 آبان (24 تا 26 اکتبر) برگزار می‌شود، رونمایی شود. بنابراین همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، شیائومی تصمیم گرفته است زمان را هدر ندهد و بلافاصله بعد از این مراسم، از محصولات خود رونمایی کند.

همچنین مطالعه کنید
با انتشار تصاویر رندر جدید، طراحی گوشی شیائومی 14 پرو مشخص شد

ظاهراً در شیائومی 14 این تراشه قدرتمند با یک رم از نوع LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی است. سیستم دوربین این محصول نیز از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با قابلیت ارزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

جای تعجب نیست که این گوشی دارای دو بلندگوی استریو و بلستر IR باشد و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را نیز دریافت کرده باشد. همچنین ظاهراً یک “موتور آکوستیک 2 در 1 (برای تولید صدا و لرزش)” و یک سیستم خنک کننده محفظه بخار بزرگ نیز در داخل این دستگاه وجود دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>