Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شایعه: بازی جدید سونیک سال آینده عرضه خواهد شد

شایعه؛ نسخه جدید سونیک سال آینده عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق سندی که به‌تازگی از شرکت سگا (SEGA) به بیرون درز کرده است، بازی بعدی سونیک (Sonic) قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. کمپانی سگا طی سال‌های اخیر محتوای زیادی برای طرفداران سونیک تدارک دیده و همان‌طور که انتظار می‌رود، این روند برای سال آینده نیز متوقف نخواهد شد و این کمپانی ژاپنی هم‌چنان برنامه‌های مختلفی برای علاقه‌مندان به سری سونیک در نظر دارد.

سندی داخلی که هنوز اعتبار آن تایید نشده است، به بیرون درز کرده و جزئیات برنامه‌های سگا برای سونیک در سال ۲۰۲۴ میلادی را افشا می‌کند. این سند که چندی پیش در سایت ردیت (Reddit) در دسترس قرار گرفته بود، به‌تازگی حذف شده است. اگر به محتوای سند فاش‌شده بخواهیم توجه داشته باشیم، به نظر می‌رسد که سگا نه‌تنها قصد عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدیدی برای عنوان Sonic Superstars در سال آینده را دارد، بلکه سری اصلی سونیک را نیز با انتشار بازی جدیدی در سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه می‌دهد. با توجه به جزئیات این سند باید گفت که به نظر کمپانی سگا می‌خواهد قبل از انتشار رسمی بازی اصلی، قسمت مقدمه و پیش‌درآمدی نیز برای آن عرضه کند.

فصل سوم سریال انیمیشنی سونیک پرایم (Sonic Prime) هم در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد و علاوه بر آن، سریال شخصیت ناکلز (Knuckles) با نقش‌آفرینی مجدد ادریس البا به جای این شخصیت شروع می‌گردد. هر دو سریال برای یک‌چهارم اول سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. سندی که به‌تازگی لو رفته، به ماه دسامبر سال ۲۰۲۴ (اواسط آذر تا اواسط دی ماه) به عنوان تاریخ انتشار قسمت سوم فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) اشاره کرده است. ضمناً، در بهار همان سال نیز بازی جدیدی از سونیک برای گوشی‌های همراه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی پلتفرمر جهان‌باز سه‌بعدی سونیک، Sonic Frontiers، در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه شد و پس از انتشارش میزبان به‌روزرسانی‌ها و محتواهای جدیدی از طرف سگا بود. به همین دلیل، طرفداران سونیک طی ماه‌های اخیر هیچ‌گونه کمبود محتوایی را تجربه نکرده‌اند و این شخصیت محبوب کمپانی سگا از نظر حجم محتوا روزهای خوبی را سپری می‌کند. اگر برنامه‌های شرکت سگا برای ۱۲ ماه آینده به همان میزانی که سند جدید نشان می‌دهد شلوغ باشد، باید کنجکاوانه منتظر ماند و دید که این کمپانی ژاپنی در چه تاریخی قصد رونمایی از تمامی محتواهای سونیک در سال ۲۰۲۴ میلادی را دارد.

همچنین مطالعه کنید
معرفی دوره تاریخی و داستان بازی اساسینز کرید شَدوز در تحلیل تریلر رونمایی
بازی جدید سونیک
لیست فاش‌شده از تمامی محتواهای جدید سونیک برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی

اوایل امسال، شرکت سگا اعلام کرد که به بازسازی و ریبوت عناوین قدیمی سری سونیک فکر می‎‌کند و شاید این عناوین بازسازی‌شده را در میان بازی‌های آینده‌ی سونیک ببینیم.

تا آن زمان، باید به بازی دوبعدی Sonic Superstars توجه داشت که در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>