Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بلک شارک

رونمایی بلک شارک شیائومی از لوازم جانبی جدید مخصوص بازی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بلک شارک، بخش مرتبط به بازی شرکت شیائومی، به‌تازگی مجموعه‌ای از لوازم و تجهیزات جانبی جدید مخصوص بازی را معرفی کرد. این رونمایی‌های جدید از ساعت هوشمند بلک شارک S1 شروع شده و تا مواردی نظیر هندزفری بی‌سیم و بلوتوثی لوسیفر (Lucifer) و دسته‌ی بی‌سیم گرین گوست (Green Ghost) ادامه پیدا می‌کند. علاوه بر این‌ها، شیائومی از خنک‌کننده‌ی مخصوص گوشی‌ای به نام مگ‌کولر ۳ پرو (MagCooler 3 Pro) نیز رونمایی کرد که با شارژرهای مگ‌سیف سازگار خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با اِروتِک همراه باشید.

بلک شارک

ساعت هوشمند بلک شارک S1 دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی اولد و دایره‌ای است که با حاشیه‌های نازک فلزی همراه شده و از گواهی ضدآب IP68 بهره می‌برد. ضمناً، با این ساعت هوشمند می‌توانید به صورت مستقیم تماس‌های بلوتوثی دریافت کرده و به شکل روزانه و هفتگی به نظرات ضربان قلب و میزان اکسیژن خون خود بپردازید. ساعت هوشمند بلک شارک S1 هم‌چنین دارای بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف است و طبق ادعای شرکت سازنده، باتری این ساعت هوشمند از پس ۱۰ روز استفاده‌ی معمولی برخواهد آمد.

بلک شارک

بلک شارک S1 با رنگ‌بندی مشک و قیمت ۵۰ دلاری عرضه می‌شود و هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن از طریق سایت رسمی بلک شارک برای علاقه‌مندان در آمریکا و اروپا مهیا است.

از طرف دیگر، هندزفری بی‌سیم و بلوتوثی لوسیفر (Lucifer) شامل طراحی گوش‌باز و با درایورهای ۱۶.۲ میلی‌متری است که از اتصال بلوتوثی ۵.۳ و گواهی ضدآب IPX4 بهره می‌برد. طبق گفته‌ی شرکت سازنده، تنها با یک بار شارژ کردن این هندزفری‌های بی‌سیم می‌توانید انتظار ۷ ساعت استفاده را داشته باشید و سه‌بار شارژ باتری لوسیفر از قاب آن، حدوداً ۲۸ ساعت دوام خواهد آورد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند GTR Mini آمازفیت با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

بلک شارک
هندزفری بی‌سیم «بلک شارک لوسیفر» با رنگ‌بندی مشکی و قیمت ۴۰ دلاری عرضه می‌شود.

خنک‌کننده‌ی مگ‌کولر ۳ پرو (MagCooler 3 Pro) با آیفون ۱۲ و نسخه‌های بالاتر از آن سازگار است و از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند. شرکت بلک شارک در مورد جدیدترین خنک‌کننده‌ی خود وعده داده که با اتصال این دستگاه بر آیفون، امکان کاهش دمای گوشی تا سقف ۳۵ درجه وجود خواهد داشت. در اپلیکشن شارک آرسنال (Shark Arsenal) نیز کنترل بیش‌تری بر فن‌های این خنک‌کننده فراهم شده است.


خنک‌کننده‌ی مگ‌کولر ۳ پرو با قیمت ۴۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

دسته‌ی گرین گوست بلک شارک ظاهری شبیه به دسته‌های ایکس‌باکس دارد و قرارگیری دکمه‌ها مشابه دسته‌های کنسول مایکروسافت طراحی شده است. نرخ نمونه‌برداری (Polling rate) دسته‌ی گرین گوست نیز ۱۰۰۰ هرتز تخمین خورده که در بازی‌های آنلاین و eSports وعده‌ی هدف‌گیری دقیقی را می‌دهد. ضمناً، در طراحی این دسته از آنالوگ‌های چسبنده‌ی Alps کمک گرفته شده که طبق گفته‌های این شرکت سطح دقتی نزدیک به ۲۰۰۰ را می‌توانند ثبت کنند.

دسته‌ی گرین گوست با تمامی کنسول‌های امروزی و مدرن سازگار است و از رایانه‌های شخصی، مک، iOS و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها، باید خبر داد که دسته‌ی جدید بلک شارک از طراحی ارگونومیک ضد لغزشی و دکمه‌های ماشه (trigger) مغناطیسی دو مرحله‌‌ای بهره می‌برد. ظرفیت باتری این دسته نیز ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و امکان شارژ مجدد آن با کابل USB-C وجود دارد.

بلک شارک
دسته‌ی گرین گوست بلک شارک، در سایت رسمی این شرکت ۱۰۰ دلار قیمت خورده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>