Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آمازفیت بند 7 با عمر باتری ارتقا‌یافته و یک نمایشگر بزرگ رونمایی شد

آمازفیت بند 7 با عمر باتری ارتقا‌یافته و یک نمایشگر بزرگ رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آمازفیت به‌طور رسمی از ردیاب تناسب اندام آمازفیت بند 7 (Amazfit Band 7) رونمایی کرد. نکته جالب توجه این است که تمام ارتقاهای قابل توجهی که قبلاً در مورد این محصول شایعه شده بود از جمله نمایشگر بزرگ AMOLED با حالت همیشه روشن و عمر باتری بهبودیافته، بدون افزایش قیمت نسبت به نسخه قبلی، برای این نسخه تأیید شده است.

چه چیزی در آمازفیت بند 7 جدید است؟

بیایید ابتدا نگاهی به ظاهر این محصول بیندازیم. آمازفیت بند 7، دارای یک صفحه‌نمایش 1.47 اینچی AMOLED است که از حالت همیشه روشن (AOD) پشتیبانی می‌کند و اندازه آن بیش از دوبرابر بند 5 است. در کمال تعجب، این اندازه و نوع نمایشگر، مشابه می بند 7 پرو شیائومی است که به‌تازگی راه‌اندازی شده است. این ساعت همچنین رتبه 5ATM را برای مقاومت در برابر آب نیز دریافت کرده است.

از نظر عملکردهای سلامت و نظارت بر بدن، بند 7 جدید اکنون دارای 120 حالت ورزشی برای انتخاب و تشخیص هوشمند برای حداکثر چهار فعالیت مختلف است. این محصول همچنین امکان ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و سطح استرس را فراهم کرده است. مانند آمازفیت بیپ 3 و بیپ 3 پرو، جدیدترین پوشیدنی این کمپانی نیز می‌تواند کاربران را در صورت تشخیص ضربان قلب غیرعادی و سطوح SpO2، قبل از انجام تمرین تنفسی مطلع کند.

آمازفیت بند 7 با عمر باتری ارتقا‌یافته و یک نمایشگر بزرگ رونمایی شد

نکته ضعف اصلی، عدم وجود GPS!

در مقایسه با مدل قبلی، عمر باتری بند 7 افزایش یافته است. ظرفیت باتری 232 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه تا 18 روز در استفاده متوسط ​،​دوام می‌آورد. اما متأسفانه، این نسخه نیز با ماژول GPS داخلی همراه نیست. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند داده‌های GPS گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث 5.2 در تمرینات خود قرار دهند. اگر به ساعت‌های هوشمند یا ردیاب‌های مجهز به GPS فکر می‌کنید، باید آمازفیت بیپ 3 پرو را انتخاب کنید.

همچنین مطالعه کنید
اسپیکر درخشان Horizon برند لوئیس ویتون، وسیله‌ای برای تانوس!

در بخش نرم‌افزاری، برنامه Zepp برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. این برنامه به شما امکان می‌دهد ساعت خود را سفارشی کرده و اعلان‌های تلفن را نیز پیکربندی کنید. اگر می‌خواهید از دستورات صوتی نیز استفاده کنید، یک دستیار الکسای آمازون هم در این محصول وجود دارد.

در مورد قیمت، آمازفیت بند 7 با قیمت 50 دلار به‌فروش می‌رسد و در دو رنگ مشکی و بژ در دسترس خواهد بود. این ردیاب از نوار قابل تعویض با اندازه 16 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. البته هیچ صحبتی وجود ندارد که آیا آمازفیت یک مدل پرو با قابلیت GPS اختصاصی نیز معرفی خواهد کرد یا خیر.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>