Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار قابلیت "دستیار گوگل" برای گلکسی واچ4 سامسونگ تایید شد

انتشار قابلیت “دستیار گوگل” برای گلکسی واچ4 سامسونگ تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ سرانجام دسترسی گلکسی واچ4 خود را به قابلیت دستیار گوگل (Google Assistant) تایید کرد. برای یادآوری، بخش اسپانیایی این شرکت، قبلاً تبلیغی را منتشر کرده است که در آن گلکسی واچ4 را با دستیار گوگل به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که در بیانیه‌های مطبوعاتی قبلی به راه‌اندازی دستیار دیجیتالی برای رابط کاربری One UI Watch اشاره شده بود. ظاهراً گوگل با توجه عدم معرفی رسمی سیستم‌عامل Wear OS 3 برای پیکسل واچ در رویداد دیشب این کمپانی، انتشار نسل بعدی دستیار گوگل را به تعویق انداخته است.

انتشار قابلیت "دستیار گوگل" برای گلکسی واچ4 سامسونگ تایید شد

به گفته سامسونگ، دستیار جدید گوگل برای ساعت‌های هوشمند، تابستان امسال آماده خواهد شد. به عبارت دیگر، گوگل یک دستیار به‌روزشده گوگل را حداکثر تا اواخر ژوئن و حداکثر هفته ماقبل آخر ماه سپتامبر (اواسط تیر ماه) به پلی‌استور خواهد آورد. در هر صورت، قابلیت دستیار گوگل احتمالاً برای گلکسی واچ4 و گلکسی واچ4 کلاسیک، قبل از عرضه پیکسل واچ توسط گوگل، منتشر می‌شود.

علاوه بر این، سامسونگ به لطف دستیار گوگل به‌روزشده، یکپارچگی بهتری با برنامه‌های شخص‌ثالث را وعده داده است. به عنوان مثال، در نهایت امکان کنترل Spotify با استفاده از دستورات صوتی که سامسونگ اسپانیا در تبلیغ ماه گذشته آن را به اشتراک گذاشته بود، وجود خواهد داشت. همچنین سامسونگ اشاره کرده است که سری گلکسی واچ4، در اواخر امسال از خدمات بهبود‌یافته‌تر گوگل بهره خواهند برد. احتمالاً منظور این شرکت، برنامه جدید گوگل والت (Google Wallet) و گوگل هوم (Google Home) است که در رویداد دیروز Google I/O 2022 معرفی شدند.

همچنین مطالعه کنید
هدست واقعیت افزوده جدید اپل، احتمالاً به‌عنوان یک دستگاه مستقل عمل خواهد کرد

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>