Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جهان بازی Death Stranding 2 بر اثر زلزله و سیل تغییر پیدا می‌کند

جهان بازی Death Stranding 2 بر اثر زلزله و سیل تغییر پیدا می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach که در نمایش اخیر State of Play سونی به نمایش گذاشته شد، به‌قدری پر از جزئیات و نکات جدید بود که حتی چند روز بعد از رونمایی رسمی آن نیز بسیاری از علاقه‌مندان را در جستجوی رازهای بیشتر خود رها کرده است. با وجود اینکه تریلرهای پر رمز و راز و مملو از سوالات و کنجکاوی‌های مختلف، یکی از امضاهای هیدئو کوجیما در تبلیغات بازی‌هایش به حساب می‌آیند، اما این بازی‌ساز افسانه‌ای این‌بار تصمیم گرفته است که توضیحات بیشتری را در رابطه با تریلر عنوان جدیدش به اشتراک بگذارد.

هیدئو کوجیما در قسمت اخیر برنامه‌ی یوتیوبی خود با نام «HideoTube» (که اولین قسمت این برنامه طی هفت سال اخیر محسوب می‌شود) به ارائه‌ی جزئیات جدیدی از بازی Death Stranding 2: On the Beach و تفسیر تریلر آن پرداخت.

یکی از اصلی‌ترین جزئیاتی که کوجیما در این برنامه به آن اشاره داشت، تغییرات پویای جهان بازی بر اثر بلایای طبیعی نظیر زلزله، سیل، آتش‌سوزی جنگل‌ها و موارد دیگر بود. طبق گفته‌های کوجیما، بازیکنان در طول بازی با این نوع حوادث طبیعی برخورد خواهند داشت و سطح زمین به‌صورت کاملاً طبیعی و پویا تغییر پیدا خواهد کرد تا مخاطب را وادار به تصمیم‌گیری‌های بداهه و ناگهانی کند.

در جریان تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach نیز نگاهی اجمالی به چنین سیستم پویایی به‌دست آوردیم و پلی را مشاهده کردیم که بر اثر یک سیل ناگهانی تخریب شد یا دامنه‌ی کوه در هنگام زلزله به‌شکل تماشایی و جذابی فرو می‌ریخت. با این وجود، مشخص نیست که آیا تمامی حوادث طبیعی در دنباله‌ی Death Stranding تا این حد شدید هستند و تنوع بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
احتمال عرضه اولین بسته الحاقی بازی الدن رینگ در ابتدای سال ۲۰۲۴

کوجیما در رابطه با سکانس تخریب پل بر اثر سیل هم توضیح داد که در طول بازی، زمین در زمان واقعی و به‌صورت پویا تغییر می‌کند. زمین‌لرزه، آتش‌سوزی جنگل‌ها و سیل بخشی از تجربه‌ی بازی هستند و بازیکنان باید مراقب چنین بلایای طبیعی و غیرمنتظره‌ای باشند.

در بازی Death Stranding، تجزیه و تحلیل محیط اطراف و پیدا کردن بهترین گزینه برای پیمایش و غلبه بر موانع طبیعی، عنصری کلیدی در گیم‌پلی بود. به همین خاطر، اضافه شدن بلایای طبیعی پویا به‌عنوان مانعی جدیدی که در مسیر بازیکنان قرار می‌گیرد، مطمئناً به چالش و جذابیت گیم‌پلی بازی می‌افزاید.

هیدئو کوجیما در قسمت جدید برنامه‌ی HideoTube خود همچنین تأکید کرد که بازی Death Stranding 2 در «شهرهای متحده‌ی آمریکا» (UCA) جریان ندارد و ماجراجویی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) بازیکنان را به قاره‌ی کاملاً متفاوتی خواهد برد.

بازی موردانتظار Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ میلادی به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>