Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نرم افزار اندروید اوتو با کمک هوش مصنوعی و دستیار گوگل، پیام‌ها را خلاصه می‌کند!

نرم افزار اندروید اوتو با کمک هوش مصنوعی و دستیار گوگل، پیام‌ها را خلاصه می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حال حاضر، کمپانی گوگل در حال کار بر روی یک قابلیت جدید و جالب برای نرم‌افزار اندروید اوتو (Android Auto) است. این قابلیت جدید با کمک دستیار گوگل و هوش مصنوعی به خلاصه‌سازی پیام‌های دریافتی کاربر می‌پردازد. این قابلیت با هدف خلاصه‌سازی پیام‌ها و جلوگیری از بروز اعلان‌های (Notifications) مداوم و آزاردهنده پیام‌های ارسال شده در مکالمات گروهی و جلوگیری از بروز حواس‌پرتی راننده در هنگام رانندگی توسعه یافته است.

این اطلاعات در بررسی نسخه 14.52 برنامه گوگل (منتشر شده بر روی فروشگاه گوگل پلی‌استور) و دی‌کامپایل (از کامپایل خارج کردن) کدهای مربوط به این قابلیت در این برنامه، توسط وب‌سایت 9To5Google افشاء شد.

به گفته وب‌سایت 9To5Google از آنجایی که فرآیند خلاصه‌سازی پیام‌ها توسط هوش مصنوعی صورت می‌گیرد، ممکن است که برخی از اشتباهات سهوی نیز در فرآیند اعمال شوند و خلاصه‌سازی به صورت 100 درصد دقیق صورت نگیرد. علاوه بر این، کاربران قادرند در صورت تمایل، این قابلیت را از طریق منو تنظیمات برنامه اندروید اوتو “فعال” یا “غیرفعال” نمایند.

در نهایت از آنجایی که اطلاعات منتشر شده در نسخه بتا برنامه گوگل مشاهده شده‌اند، این اطلاعات در سطح افشاگری باقی خواهند ماند و تاکنون اطلاعات روشنی در رابطه با “زمان انتشار عمومی این قابلیت” و “محدوده‌های جغرافیایی تحت پوشش” در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده شده است.

همچنین مطالعه کنید
به‌روزرسانی جدید و بزرگ ویندوز 11 در راه است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>