Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سونی ایرباد گیمینگ این‌زون بادز (INZONE Buds) را رسماً عرضه کرد

سونی ایرباد گیمینگ این‌زون بادز (INZONE Buds) را رسماً عرضه کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی سرانجام و بعد از تبلیغاتی که طی روزهای اخیر انجام داده است، هدفون بی‌سیم جدید خود با نام «INZONE Buds» را معرفی کرد. این ایرباد که گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را هدف قرار داده است، ویژگی‌های جذابی برای ارائه در اختیار دارد. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین ایرباد گیمینگ سونی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ایرباد گیمینگ این‌زون بادز سونی

هدفون بی‌سیم این‌زون بادز از طراحی داخل گوش با سَری‌های لاستیکی، درایورهای ۸٫۴ میلی‌متری و پشتیبانی از نویز کنسلینگ فعال (ANC) برای انتقال صدای واضح بهره‌مند است و تأخیر کم زیر ۳۰ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند تا خیال گیمرها از تأخیر بسیار اندک صدا در حین بازی راحت شود.

این‌زون بادز سونی که به کدک LC3 و بلوتوثی با مصرف کم انرژی مجهز است، از صدای فضایی (Spatial Audio) هم پشتیبانی می‌کند تا در این زمینه نیز تجربه‌ی بازی کردن را بهبود بخشد. میکروفون داخلی این هدفون‌های بی‌سیم از هوش مصنوعی جهت فیلتر کردن و حذف نویز کمک می‌گیرند و بر روی بیش از ۵۰۰ میلیون نمونه‌ی صدا آزمایش شده‌اند تا از سروصداهای مزاحم پس‌زمینه در هنگام ارتباط صوتی و صحبت کردن با سایر بازیکنان جلوگیری کنند.

ایرباد گیمینگ این‌زون بادز سونی از کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا و پخش موسیقی بهره می‌برد و امکان استفاده از گزینه‌های قابل تنظیم از طریق نرم‌افزار INZONE Hub نیز برای کاربران مهیا شده است. کمپانی سونی ادعا می‌کند که این هدفون‌های بی‌سیم دارای عمر باتری ۱۲ ساعته هستند که با قاب شارژ، این طول عمر به ۲۴ ساعت افزایش می‌یابد. همچنین باید اشاره داشت که قاب این ایرباد گیمینگ از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و مطابق با استانداردهای مدرن و امروزی است.

همچنین مطالعه کنید
بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

قیمت و تاریخ عرضه

سونی ایرباد گیمینگ این‌زون بادز (INZONE Buds) را رسماً عرضه کرد

برچسب قیمتی ۱۷٬۹۹۰ روپیه (تقریباً معادل ۲۱۷ دلار آمریکا) برای این‌زون بادز سونی در نظر گرفته شده و این محصول از تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۶ دی ۱۴۰۲) به‌صورت رسمی روانه‌ی بازارها شد. رنگ‌بندی‌های سفید و مشکی برای هدفون‌های بی‌سیم این‌زون بادز ارائه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را از طریق خرده‌فروشی‌های سونی، فروشگاه آمازون، Flipkart یا سایر فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>