Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایربادهای این‌زون سونی

جزییات هدفون های جدید اینزون (Inzone) سونی فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال گذشته بود که کمپانی سونی از سری جدید هدست‌های گیمینگ خود در قالب برند این‌زون (Inzone) رونمایی کرد و شاهد هدفون‌های دورگوشی اینزون H7 ،H3 و H9 بودیم. اکنون اما به نظر می‌‌رسد این شرکت قصد عرضه‌ی سری جدید این محصولات TWS را دارد که جای خالی میان مدل H3 و مدل H7 را پر کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

جالب توجه‌ترین ویژگی هدفون‌های این‌زون سونی (حداقل مدل‌های H7 و H9) این موضوع است که علاوه بر بلوتوث، این دستگاه‌ها همراه با دانگل جداگانه‌ای نیز عرضه می‌شوند که اتصالی اختصاصی و با تأخیر کم فراهم کرده است. از آن‌جایی که بازی‌های رقابتی و حساس نیاز به اتصال کم‌تأخیر و قدرت‌مندی دارند و حتی اتصال بلوتوثی هم بر تجربه‌ی این‌گونه بازی‌ها و سرعت واکنش بازیکنان تاثیر مستقیمی می‌گذارد، این قابلیت هدفون‌های جدید سونی بیش از پیش خودنمایی می‌کند. گفتنی است که هر سه مدل سری این‌زون را می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز متصل کرد. به این موضوع نیز باید توجه داشت که مدل H3 تنها با سیم عرضه می‌شود و نسخه‌ی بی‌سیم ندارد.

مدل WF-G700 این‌زون بادز سونی علی‌رغم حذف گزینه‌ی اتصال باسیم مدل‌های دیگر، هم‌چنان از دانگل کوچکی با درگاه USB-C بهره می‌برد که در قاب مخصوص شارژ این محصول جا می‌شود. به عبارتی دیگر، مدل WF-G700 این‌زون بادز سونی همیشه در دسترس کاربران خواهد بود تا آن را به گوشی، تبلت، رایانه‌ی شخصی (PC) یا کنسول خود متصل کنند و تأخیر را به ۳۰ میلی‌ثانیه کاهش دهند.

علاوه بر این، به شکل هم‌زمان می‌توانید انتظار اتصال ثابت بلوتوثی نیز داشته باشید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی مانند زنگ خوردن گوشی، اتصال ایربادهای شما قطع نشود. در واقع، ایربادهای این‌زون سونی از استاندارد Bluetooth LE Audio که قدرت‌گرفته از تراشه‌ی L1 است پشتیبانی می‌کنند. با اتصال بلوتوثی، این‌زون بادز سونی با هربار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد که ۱۲ ساعت مخصوص خود جوانه‌ها بوده و ۱۲ ساعت دیگر برای قاب است. ضمناً، در صورت استفاده از حالت کم‌تأخیر دانگل این محصول، تا سقف ۱۲ ساعت شارژ خواهید داشت. لازم به ذکر است که این‌زون بادز سونی از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با هر ۵ دقیقه‌ای که دستگاه‌های خود را در قابشان شارژ می‌کنید، می‌توانید انتظار ۱ ساعت طول عمر باتری داشته باشید.

مورد دیگری که در ایربادهای جدید سونی نیاز به توجه دارد، پشتیبانی این‌زون بادز از فناوری حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) است. این فناوری که تنها در مدل این‌زون H9 مشاهده می‌شود، با فناوری صدای حقیقی ۳۶۰ درجه و صدای فضایی (Spatial Sound) ۳۶۰ درجه‌ی مخصوص بازی نیز همراه شده است تا تجربه‌ی عمیق و درگیرکننده‌ای با این ایربادها داشته باشید. در ضمن، برای طراحی میکروفون‌های این‌زون از روشی مبتنی بر هوش مصنوعی‌ جهت حذف نویز و سر و صدا استفاده شده است که صدای رساتر و با نویز کم‌تری را در بازی‌ها انتقال می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
هدست واقعیت افزوده/ترکیبی اپل صنعت واقعیت مجازی را تقویت می‌ کند

این‌طور که به نظر می‌رسد، مدل WF-G700 این‌زون بادز سونی با قیمت ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. این ایربادها هم‌چنین در فروشگاه آمازون کشور فرانسه نیز مشاهده شده‌اند اما هنوز صفحه‌ی جداگانه‌ای برایشان در دسترس قرار نگرفته است.

مدل H5 ایربادهای این‌زون سونی نیز در فروشگاه آمازون رویت شده اما مانند مدل WF-G700، هنوز نمی‌توان صفحه‌ی مخصوصی برای این محصولات جدید پیدا کرد. هر دوی این مدل‌ها به علت بهره‌مندی از بلوتوث و اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی به مدل H7 شباهت دارند اما درست مانند این مدل، از قابلیت حذف نویز فعال (ACN) پشتیبانی نمی‌کنند. هم‌چنین، هر دو مدل با ۲۶۰ گرم وزن، به مراتب سبک‌تر از مدل H7 (با وزن ۳۲۵ گرمی) و مدل H9 (با وزن ۳۳۵ گرمی) هستند اما طول عمر باتری کوتاه‌تری نیز دارند. برای مقایسه باید گفت که طول عمر باتری این دو مدل ۲۸ ساعت است که در مقابل طول عمر باتری ۴۰ ساعته‌ی مدل H7 و ۳۲ ساعته‌ی مدل H9 کم می‌آورد.

برای مدل H5 این‌زون بادز سونی قیمت ۱۵۰ دلار در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر اما قیمت خرده‌‌فروشی پیشنهادی یا همان MSRP مدل H7، تقریباً ۲۳۰ دلار تخمین خورده و هم‌اکنون ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسد. برای مدل با سیم H3 نیز می‌توان برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری را مشاهده کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>