جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید اسپاتیفای، تنظیم صدا بدون دکمه‌های ولوم آیفون را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدید اسپاتیفای، تنظیم صدا بدون دکمه‌های ولوم آیفون را آسان‌تر می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آپدیت چند ماه پیش iOS امکان استفاده از دکمه‌های تنظیم صدا در اسپاتیفای کانکت (Spotify Connect) و همگام‌سازی دستگاه‌های دیگر با این برنامه را از دسترس خارج کرد. از این رو، کاربران اپلیکیشن‌هایی مانند اسپتایفای و یوتیوب در حال حاضر تنها می‌توانند از اسلایدر تنظیم صدای نرم‌افزاری برای تنظیم حجم صدا کمک بگیرند. این تصمیم اپل، روش ساده‌ی کنترل صدا با استفاده از دکمه‌های ولوم آیفون را پیچیده‌تر از قبل کرد. با این حال، به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اسپاتیفای راه‌حل آسان‌تری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

اگرچه اپل امکان استفاده از دکمه‌های تنظیم صدا در برنامه‌های شخص ثالث را متوقف کرده است، برنامه‌های اختصاصی iOS همچنان از این قابلیت بهره می‌برد. به‌طور مثال، کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه‌ی Remote اپل و دکمه‌های ولوم آیفون، صدای تلویزیون اپل خود را به‌راحتی تنظیم کنند. برنامه‌ی Apple Music نیز از کنترل‌های فیزیکی تنظیم صدای آیفون در حین همگام‌سازی با دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

با این حال، کاربرانی که تمایل به تنظیم صدا با استفاده از قابلیت Spotify Connect را دارند، باید ابتدا برنامه‌ی اسپاتیفای را اجرا کنند، به صفحه‌ی Now Playing بروند و سپس از اسلایدر دیجیتالی تنظیم صدا برای کنترل دستگاه‌های متصل استفاده کنند.

طبق گزارش جدید رسانه‌ی The Verge، اپل از اسپاتیفای می‌خواهد تا ادغام و یکپارچه‌سازی هوم‌پاد و برنامه‌ی اسپاتیفای را ارائه دهد تا کاربران بتوانند با استفاده از دکمه‌های فیزیکی آیفون خود، صدا را کنترل کنند. این در حالی است که حتی اگر اسپاتیفای چنین کاری را انجام دهد، اسپاتیفای کانکت در iOS همچنان برای هر کسی که از هوم‌پاد استفاده نمی‌کند، با مشکل مواجه خواهد بود. با توجه به اینکه اکثر کاربران اسپاتیفای کانکت احتمالاً دارای اسپیکرهایی با برندهای دیگر هستند، چاره‌ای جز کمک گرفتن از اسلایدر دیجیتالی ندارند.

آپدیت جدید اسپاتیفای، تنظیم صدا بدون دکمه‌های ولوم آیفون را آسان‌تر می‌کند

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، آپدیت جدید اسپاتیفای این فرآیند را آسان‌تر از قبل می‌کند؛ اکنون با فشار دادن دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا در هنگام استفاده از قابلیت Spotify Connect، با اعلانی مواجه می‌شوید که لمس کردن آن بلافاصله شما را به نوار لغزنده‌ی دیجیتالی کنترل صدا هدایت می‌کند. با وجود اینکه همچنان امکان استفاده‌ی مستقیم از دکمه‌های تنظیم صدای آیفون وجود ندارد، اما آپدیت جدید آیفون راه‌حل سریع‌تر و ساده‌تری را در دسترس کاربران این برنامه قرار می‌دهد. اگر هنوز چنین اعلانی را در آیفون خود مشاهده نمی‌کنید، مطمئن شوید که آخرین نسخه‌ی اسپاتیفای را دریافت کرده‌اید.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *