Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این تاکسی پرنده اکنون در چین به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد!

این تاکسی پرنده اکنون در چین به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ای‌هنگ (EHang)، تولیدکننده چینی خودروهای الکتریکی عمودپرواز (eVTOL)، در اقدامی پیشگامانه، راه‌اندازی تاکسی پرنده EH216-S خود را در پلت‌فرم خرید آنلاین علی بابا و تائوبائو اعلام کرد. EH216-S با قیمت 2.39 میلیون یوان (332000 دلار آمریکا) قرار است تحولی در حمل‌و‌نقل شهری ایجاد کند و نقطه عطف مهمی را در عصر هواپیماهای مسافربری خودمختار رقم بزند.

EH216-S EHang با انجام بیش از 42000 پرواز آزمایشی موفق در بیش از 14 کشور، توجه و تحسین زیادی را به خود جلب کرده است. قابل ذکر است، این خودرو اولین دریافت‌کننده گواهینامه استاندارد قابلیت پرواز برای هواپیماهای eVTOL بدون خلبان از اداره هوانوردی غیرنظامی چین (CAAC) است که بر ایمنی و قابلیت اطمینان آن تاکید دارد.

معرفی EH216-S در فروشگاه‌های آنلاین نشان‌دهنده حرکت استراتژیک EHang برای استفاده از بازار رو‌به‌رشد استراتژی‌های حمل‌و‌نقل هوایی شهری است. با قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی 410000 دلار آمریکا برای خریداران بین‌المللی که قرار است از اول آوریل آغاز شود، EHang آماده گسترش جهانی این محصول خود است.

این تاکسی پرنده اکنون در چین به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد!

هو هواشی، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل ای‌هنگ که اعتماد عمیقی به خودروی EH216-S خود دارد، تأثیر تغییرپذیری این محصول در دریافت گواهینامه قابلیت پرواز را برجسته کرد. این دستاورد باعث افزایش تقاضا و رشد درآمد شده و درآمدهای سه‌ماهه چهارم این کمپانی را 260.9 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2022 افزایش داده است.

همچنین مطالعه کنید
شعله های نور بسیار درخشان تر از خورشید، در واقع سیاهچاله دوگانه کمیاب را نشان می دهند

از مشخصات کلیدی EH216-S می توان به حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعتی، سرعت کروز 100 کیلومتر در ساعتی و حداکثر ارتفاع 3000 متری اشاره کرد. EH216-S با برد 30 کیلومتر و زمان پرواز 25 دقیقه‌ای، همراه با زمان شارژ 120 دقیقه‌ای، کارایی و راحتی بی‌نظیری را برای مسافران شهری نوید می‌دهد.

EHang برنامه‌های متنوعی را برای EH216-S متصور است، از خدمات تاکسی هوایی و گردشگری هوایی گرفته تا شاتل‌های فرودگاهی و حمل‌و‌نقل بین جزیره‌ای. این شرکت برای تقویت توسعه اکوسیستم‌های اقتصادی در ارتفاع پایین، قراردادهای استراتژیکی با مقامت محلی مختلف امضا کرده است.

تجاری‌سازی تاکسی‌های پرنده، نویدبخش عصر جدیدی از تحرک هوایی شهری است که با چشم‌انداز استراتژیک چین برای صنایع نوظهور همسو می‌شود. با حدود 20 استان که توسعه اقتصاد در ارتفاعات پایین را در اولویت قرار داده اند، EH216-S EHang اکنون در خط مقدم نوآوری ایستاده است و آماده تغییر شکل آینده حمل و نقل است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>