Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بلک ویو مگا 1 ارزان قیمت با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شد

بلک ویو مگا 1 ارزان قیمت با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تبلت ارزان قیمت بلک ویو مگا 1 (Blackview Mega 1) با یک نمایشگر بزرگتر نسبت به نسخه قبلی خود روانه بازار شد. محصول جدید بلک ویوو همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی و گواهی Widevine است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

مگا 1 یک تبلت اندرویدی است که از پخش محتوای با وضوح بالا با دریافت گواهی Widevine پشتیبانی می‌کند. می‌توان از این محصول برای پخش محتوای ویدئویی با وضوح بالا از سرویس‌های پخش مانند نتفلیکس، آمازون پرایم و دیزنی پلاس استفاده کرد. حداکثر روشنایی این تبلت نیز 400 نیت است. در حقیقت مگا 1 بلک ویو نه بزرگ است و نه با قدرت محاسباتی بالاتر از حد متوسط عرضه می‌شود، از این رو ممکن است نام مگا (Mega) آن کمی گیج‌کننده باشد. با این حال، این نسخه با نرخ تازه‌سازی بیشتر از حد معمول 120 هرتزی عرضه می‌شود.

بلک ویو مگا 1 ارزان قیمت با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شد

تبلت جدید Blackview دارای یک نمایشگر 11.5 اینچی با وضوح 2.4k است. چهار بلندگو نیز بر روی دستگاه وجود دارد که خروجی مناسب صدا را تضمین می‌کنند. این مدل از پردازنده هلیو G99 مدیاتک با رم 8 یا 12 گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه داخلی این تبلت 256 گیگابایت است و در تمامی مدل‌ها می توان آن را از طریق کارت حافظه افزایش داد. مگا 1 داری ابعادی به‌صورت 268.7 در 169 در 7.6 میلی‌متری بوده و وزن آن حدود 528 گرم است. برخی از گزینه‌های ناوبری پشتیبانی‌شده در این محصول نیز عبارتند از GPS ،GLONASS ،Galileo و Beidou. این محصول از باندهای 4G نیز پشتیبانی می‌کند و با برچسب قیمتی 200 دلاری روانه بازار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
تبلت پایین‌رده میت پد C5e هواوی رونمایی شد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>