Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یک محقق: اولین سقوط بشقاب پرنده در جهان در ایتالیا اتفاق افتاده است!

یک محقق: اولین سقوط بشقاب پرنده در جهان در ایتالیا اتفاق افتاده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روبرتو پینوتی، محقق ایتالیایی، ادعا کرد که اولین سقوط یک شی پرنده ناشناس (UFO) در جهان در سال 1933 و در زمان بنیتو موسولینی در ایتالیا اتفاق افتاده است. پینوتی در مصاحبه با دیلی میل شواهدی را برای حمایت از ادعاهای خود نیز به اشتراک گذاشته است.

اگر ادعاهای پینوتی واقعاً درست باشند، لزوم تغییر در سوابق تاریخی ادعایی که اغلب به حادثه سال 1947 در رازول نیومکزیکو، به عنوان اولین محل سقوط ادعایی بشقاب پرنده برای چندین دهه اشاره می‌کنند را الزامی می‌کند. پینوتی رئیس مرکز ملی یوفولوژی در ایتالیا است، اما تحقیقات او در ایتالیا نیز با شک و تردید مواجه شده است.

پینوتی و همکارش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقوط هواپیمای لمباردی در سال 1933 تلاش و در سال 1996 برخی “اسناد محرمانه اصلی” در مورد آن را نیز دریافت کردند. این اسناد توسط یک منبع ناشناس که ادعا می‌کرد آن‌ها را از یکی از بستگانش به ارث برده است، برای محققان ارسال شد. این منبع ناشناسی مدعی است که یکی از بستگاه او در آن زمان زندگی می‌کرده و بخشی از سرویس مخفی تاسیس‌شده توسط موسولینی بوده است.

این اسناد چه چیزی را نشان می‌دهند؟

اسنادی که پینوتی با دیلی میل به اشتراک گذاشته است شامل دو تلگراف است که در سال 1933 ارسال شده‌اند. یکی از این تلگراف‌ها خواستار “سکوت مطلق” در مورد “فرود ادعایی هواپیمای ناشناس در خاک ملی” است و دیگری حاوی تهدید به دستگیری و مجازات برای خبرنگارانی کرده است که اخبار مربوط به منشاء و ماهیت هواپیما را گزارش کنند.

همچنین مطالعه کنید
شعله های نور بسیار درخشان تر از خورشید، در واقع سیاهچاله دوگانه کمیاب را نشان می دهند

هر دوی این تلگراف‌ها ظاهراً به دستور شخص موسولینی ارسال شده‌اند. سند دیگری که برای پینوتی فرستاده شد به “Gabinetto RS/33” اشاره دارد، یک بخش مرموز که ظاهراً موسولینی برای بازیابی و مطالعه بقایای فضاپیما راه‌اندازی کرده است.

پینوتی و بسیاری دیگر معتقدند که گوگلیلمو مارکونی، مخترع رادیو، رئیس RS/33 بوده است، اما محققان دیگر تاکنون هیچ مدرکی دال بر وجود آن نیافته‌اند.

این اسناد همچنین شامل یادداشت‌های دست‌نویسی است که دارای طرح و شرحی از بشقاب پرنده با حفره‌‌هایی در کنار آن است. پینوتی ادعا کرد که لاشه هواپیما در یک مرکز هواپیمایی در خارج از منطقه مگنتا در اطراف میلان پنهان شده است.

یک محقق: اولین سقوط بشقاب پرنده در جهان در ایتالیا اتفاق افتاده است!

این بشقاب پرنده الان کجاست؟

در طول جنگ جهانی دوم، نیروهای متفقین ایتالیا را بمباران کردند، اما این تاسیسات هواپیمایی از حملات جان سالم به در برد و توسط نیروهای متفقین ایمن شد.

این گزارش به‌طرز وحشتناکی شبیه به گزارش دیوید گروش، افشاگر پنتاگون است که اخیراً ادعا کرده بود مأموران دفتر خدمات استراتژیک، یکی از آژانس اطلاعاتی سابق آمریکا، یک هواپیمای زنگوله مانند را در سال 1944 از مگنتا کشف کرده‌اند.

پینوتی اسنادی خود را توسط یک متخصص پزشکی قانونی بررسی کرد و مشخص شد که کاغذ و جوهر واقعاً مربوط به آن دوره است. اما تلگراف‌ها هنوز تایید نشده‌اند.

در ماه‌های اخیر نیز دولت آمریکا تصمیم گرفته است در مورد مشاهده‌های ادعایی یوفو صحبت کرده و دفتر حل ناهنجاری همه‌جانبه (AARO) را برای بررسی پدیده های نابهنجار ناشناس (UAP)، اصطلاحی که برای در بر گرفتن پدیده‌های غیرعادی مشاهده‌شده در هوا، دریا و خشکی استفاده می‌شود را راه اندازی کند.

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>