Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افسر اطلاعاتی سابق ادعا می‌کند آمریکا وسایل نقلیه ای با منشا فرازمینی در اختیار دارد

افسر اطلاعاتی سابق ادعا می‌کند آمریکا وسایل نقلیه ای با منشا فرازمینی در اختیار دارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک مقام اطلاعاتی سابق که به عنوان یکی از اعضای گروه ویژه پدیده‌های ناشناس هوایی خدمت می‌کرد به کنگره و بازرس کل جامعه اطلاعاتی (ICIG) گفت که دولت آمریکا “وسایل نقلیه کاملا سالم و تا حدی سالم با منشا غیر انسانی” در اختیار دارد. این فرد 36 ساله، دیوید چارلز گروش، یک کهنه سرباز است که درباره افشاگری خود با The Debrief صحبت کرده است.

اشیا ناشناس پرنده (UFO) مدت‌هاست که باعث ایجاد بحث‌هایی درباره بازدید موجودات فرازمینی از سیاره ما شده‌اند. اگرچه دولت‌ها در این زمینه تا حد زیادی سکوت اختیار کرده‌اند اما تشکیل اداره حل و فصل ناهنجاری‌ها توسط وزارت دفاع آمریکا امیدهایی را ایجاد کرده که در اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود شفافیت وجود داشته باشد.

گزارشی که سال گذشته منتشر شد بیان کرد که این اداره صدها گزارش درباره برخورد با فرازمینی‌ها را بررسی کرده اما شواهدی مبنی بر وجود حیات بیگانه در آن‌ها نیافته است. اما افشاگری‌های یکی از اعضای تیمی که بر روی این گزارش‌ها کار می‌کرده اکنون بر پیچیدگی ماجرا افزوده است.

بر اساس گزارش The Debrief، دیوید گروش به عنوان افسر جنگی در افغانستان خدمت کرده و از کهنه سربازان آژانس ملی اطلاعات مکانی (NGA) و اداره ملی شناسایی (NRO) آمریکا است.

گروش در سال‌های 2019 تا 2021 نماینده NRO در گروه ویژه پدیده‌های ناشناس هوایی بوده و در سال‌های 2021 تا 2022 به عنوان رئیس NGA در تحلیل پدیده‌های ناهنجار ناشناس (UAP) خدمت می‌کرد. بنابراین برخلاف طرفداران نظریه توطئه که با دیدن مشاهدات عجیب و غریب شگفت زده می‌شوند، گروش به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشته و بخشی از تیمی بوده که به دنبال توضیحاتی برای پدیده‌های ناهنجار ناشناس بوده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
مگاسونامی بزرگ رخ‌داده در مریخ به اصابت یک سیارک در 3.4 میلیارد سال پیش مرتبط است

UAP یا پدیده ناهنجار ناشناس عبارتی است که آمریکا به جای یوفو استفاده می‌کند و شامل هر گونه پدیده غیرعادی در هوا و دریا می‌شود.

گروش ادعا کرده که برای چندین دهه دولت آمریکا و متحدانش و همچنین پیمانکاران وزارت دفاع، قطعات جزئی و همچنین وسایل نقلیه دست نخورده را بازیابی کرده‌اند. تجزیه و تحلیل این‌ها نشان داده که منشأ عجیبی داشته و احتمالا هوش فرازمینی در ساخت آن‌ها دخیل بوده است.

گروش همچنین گفت که ادعاهای او بر اساس مورفولوژی این دستگاه‌ها و آزمایش مواد آن‌هاست که ترکیبات اتمی منحصربه‌فرد و امضای رادیولوژیکی را نشان می‌دهد. او در ادامه افزود که این اطلاعات به صورت غیرقانونی از کنگره مخفی شده و او برای افشاگری‌هایش با تلافی مواجه شده است.

حیات فرازمینی

افسران اطلاعاتی دیگری که همچنان در حال خدمت هستند و یا بازنشسته شده‌اند از ادعای گروش حمایت کرده‌اند. جاناتان گری که در حال حاضر در مرکز ملی اطلاعات هوایی و فضایی (NASIC) خدمت می‌کند و در تحلیل UAPها نیز دخیل است ادعای گروش را تایید کرده است.

گری در گفت‌وگو با The Debrief گفت که بازیابی “مواد عجیب و غریب” منحصر به آمریکا نیست بلکه یک پدیده جهانی بدون توضیح است. “پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. ما تنها نیستیم.”

با این حال این مقاله مکانی که این دستگاه‌ها و قطعات در آن نگهداری می‌شوند را فاش نکرده است. گروش نیز ادعا نکرده که خودش آن دستگاه‌ها را دیده است.

ناسا در بیانیه‌ای، یافتن شواهدی از حیات فرازمینی و یا اینکه UAPها منشا فرازمینی داشته باشند را رد کرده است.

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>