Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل سرانجام محدودیت فعالیت شبیه‌سازهای بازی در اپ استور را برداشت!

اپل سرانجام محدودیت فعالیت شبیه‌سازهای بازی در اپ استور را برداشت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل به‌تازگی اعلام کرد که دیگر محدودیتی برای فعالیت شبیه‌سازهای بازی‌ها لحاظ نخواهد کرد و این نرم‌افزارها حالا به‌صورت جهانی در اپ استور در دسترس و قابل دانلود خواهند بود. این کمپانی همچنین خاطرنشان کرد که توسعه‌دهندگان، مسئول تمامی نرم‌افزارهایی هستند که به کاربران اپ استور ارائه می‌کنند و باید به حصول اطمینان از اینکه چنین نرم‌افزارهایی با دستورالعمل‌ها و تمام قوانین قابل اجرای اپل مطابقت داشته باشد، توجه نشان دهند.

مدت‌هاست که شبیه‌سازهای بازی در iOS با محدودیت روبه‌رو هستند، اما این تصمیم اپل به توسعه‌دهندگان شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های خود را از اندروید به آیفون نیز بیاورند.

تصمیم جدید کمپانی اپل احتمالاً تحت تأثیر فشارهای اتحادیه‌ی اروپا برای در دسترس قرار دادن اپ استورهای شخص ثالث باشد. این در حالی است که اخیراً برخی از توسعه‌دهندگان درباره‌ی آینده‌ی اپل آرکید (Apple Arcade)، سرویس اشتراک‌محور مخصوص بازی این کمپانی، ابراز نگرانی کرده‌اند.

طبق گفته‌های منابع آگاه، موارد متعددی مانند لغو کردن ناگهانی پروژه‌ها، کاهش پرداختی‌های توسعه‌دهندگان و نادیده گرفتن بازی‌های جدید و مستقل در شکل‌گیری این نگرانی سهیم بوده‌اند.

منبع: VGC

همچنین مطالعه کنید
۳ راه برای پیدا کردن بازی های اندرویدی با پشتیبانی از کنترلر

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>