Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی سخت‌جان اوکیتل WP35 با دوربین 64 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد!

گوشی جان سخت اوکیتل WP35 با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوکیتل (Oukitel) در اوایل سال جاری میلادی گوشی اوکیتل WP33 پرو را روانه بازار کرد. اکنون با استناد به یک نشت اطلاعاتی اخیر به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد یک گوشی جان‌سخت دیگر به نام اوکیتل WP35 را در اواسط ماه مه (اوایل خرداد) به بازار معرفی نماید. در این مطلب، به جزئیات فاش‌شده از این گوشی جان‌سخت اعم از “مشخصات کلیدی، طراحی ظاهری و برچسب قیمتی” آن خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

اوکیتل WP35 از یک “صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن +Full HD” بهره می‌برد و حفره ناچ قطره‌ای تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را نیز در دل خود جای داده است. این دستگاه با ضخامت 15.3 میلی‌متری و وزن 360 گرمی خود دارای رتبه IP68/69K (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) و گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H (مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک) است.

با حرکت به سمت قاب پشتی، با جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل تعبیه‌شده در مرکز قاب دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین یک “دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی”، یک “دوربین دید در شب 8 مگاپیکسلی” و یک “دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی” را با فرم مثلثی در خود جای داده است. در حاشیه کناری سمت راست گوشی نیز “دکمه پاور (خاموش/ روشن دستگاه) و دکمه‌های تنظیم صدا” و در سمت چپ یک دکمه قرمز رنگ (که احتمالاً قابل تنظیم است) گنجانده شده است.

همچنین مطالعه کنید
آنر X50 با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 عرضه می‌شود

این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک مجهز بوده و ضمن پشتیبانی از “رم 8 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید 14 به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است، امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی (حداکثر 2 ترابایت) نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده شده است.

اوکیتل WP35 به یک باتری 11000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در ابتدای عرضه با برچسب قیمتی حدوداً 200 دلاری از طریق وب‌سایت فروشگاهی AliExpress به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>