Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کامپیوتر های گیمینگ قابل حمل «آیا نئو فلیپ» و «آیا نئو فلیپ DS» رونمایی شدند

کامپیوترهای گیمینگ قابل حمل «آیا نئو فلیپ» و «آیا نئو فلیپ DS» رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی چینی آیانئو به‌تازگی از کامپیوترهای قابل حمل مخصوص بازی خود به نام آیا نئو فلیپ (AYA Neo Flip) با طراحی تاشو رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080P و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برای گیمینگ است. کاربران همچنین می‌توانند جهت بهره‌مندی از عملکرد فنی دلخواه خود، بین دو پردازنده‌ی Ryzen 7 و دو کارت گرافیک Radeon 780M، یکی را انتخاب کنند. سری جدید کنسول‌های دستی آیانئو فلیپ در دو مدل Neo Flip KB و Neo Flip DS که هرکدام برای برآورده کردن نیازهای به‌خصوصی طراحی شده‌اند، روانه‌ی بازارها خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این دو محصول گیمینگ قابل حمل با اِروتِک همراه باشید.

مدل KB این کامپیوترهای گیمینگ قابل حمل دارای صفحه‌کلید مخصوصی است که تمرکز این دستگاه‌ها بر روی گیمینگ و انجام بازی برجسته می‌کند. مدل DS نیز از یک صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچی بین کنترل‌ها بهره می‌برد که به عنوان یک ابزار همه‌کاره و تطبیق‌پذیر جهت انجام کارهایی مانند اجرای بازی‌ها یا برنامه‌ها، نظارت بر عملکرد فنی یا حتی یک فضای اضافی برای پنجره‌های چت و سایر محتواهای کمکی، مورداستفاده قرار می‌گیرد و تجربه‌ی گیمینگ را بدون شلوغ کردن صفحه‌ی اصلی بهبود می‌بخشد.

همچنین مطالعه کنید
نینتندو سوییچ 2 احتمالاً قابلیت اجرای بازی های کنسول فعلی سوییچ را خواهد داشت

کامپیوتر های گیمینگ قابل حمل «آیا نئو فلیپ» و «آیا نئو فلیپ DS» رونمایی شدند

این کمپانی چینی مدتی است که در تبلیغات مختلفی به نمایش مدل‌های جدید کامپیوترهای گیمینگ قابل حمل خود می‌پردازد و حتی کمپین سرمایه گذاری جمعی Indiegogo کامپیوتر آیا نئو فلیپ را به‌زودی راه خواهد انداخت. علی‌رغم اینکه هنوز مشخصات اصلی سری جدید کامپیوتر گیمینگ دستی آیانئو اعلام نشده است، به‌لطف تصاویری که اخیراً توسط این کمپانی به اشتراک گذاشته شد، توانستیم نگاهی به برخی از ویژگی‌های آن مانند وجود دو آنالوگ، یک D-Pad (دکمه‌های جهت‌یابی)، دکمه‌های اکشن و حتی شاید حسگر لمسی نوری یا حسگر اثرانگشت این محصول به‌دست آوریم.

کاربران به‌کمک دستگیره‌های قابل تعویض کامپیوتر آیا نئو فلیپ قادر خواهند بود تا تجربه‌ی خود را براساس علایقشان تنظیم کنند. پتانسیل مدل مجهز به دو صفحه‌نمایش نیز بسیار بالاست، چرا که می‌تواند تجربه‌ی کنسول نینتندو DS را با استفاده از دو نمایشگر خود و از طریق برنامه‌های شبیه‌ساز، تا حد زیادی بازسازی کند. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه‌ی کامپیوترهای گیمینگ قابل حمل آیا نئو فلیپ و فلیپ DS هنوز توسط این برند فاش نشده است و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر شروع کمپین Indiegogo باقی ماند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>