جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه بازی Death Stranding 2: On the Beach سال ۲۰۲۵ مشخص خواهد شد!

تاریخ عرضه بازی Death Stranding 2: On the Beach سال ۲۰۲۵ مشخص خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Death Stranding 2: On the Beach حضوری پررنگ در رویداد توکیو گیم شو سال جاری (TGS 2024) داشت و نه‌تنها با برخی از شخصیت‌های جدید این عنوان و سکانس‌های داستانی آن آشنا شدیم، بلکه حالت عکاسی (Photo Mode) خیره‌کننده و گرافیک واقع‌گرایانه‌ی بازی بعدی استودیو کوجیما پروداکشنز نیز در طی این مراسم به نمایش گذاشته شد.

با این وجود، در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی Death Stranding 2: On the Beach مشخص نشده است. کارگردان این اثر، هیدئو کوجیما، در جریان رویداد توکیو گیم شو به این مسئله اشاره کرد و خبر داد که تاریخ انتشار دنباله‌ی بازی Death Stranding هم‌اکنون تعیین شده است و اعضای تیم توسعه‌دهنده برای پایبند ماندن به آن می‌کوشند. با این حال، تاریخ عرضه‌ی بازی‌ Death Stranding 2: On the Beach در سال آینده‌ی میلادی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. طبق گفته‌های هیدئو کوجیما، دلیل اعلام نشدن تاریخ انتشار در جریان رویداد اخیر، به «شرایط پیش‌بینی‌‌نشده» برمی‌گردد.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در زمان عرضه به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه ساخت این عنوان هنوز به پایان نرسیده است، اما فیلم‌برداری و موشن‌کپچر در خردادماه سال جاری به‌طور کامل انجام شد و در حال حاضر روند بهبود و توسعه‌ی بازی موردانتظار استودیو کوجیما پروداکشنز ادامه پیدا می‌کند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *