Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فیلم بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در حال تولید است

فیلم بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در حال تولید است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوهای کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و سونی (Sony) اخیراً اعلام کردند که بازی دث استرندینگ 2 (Death Stranding 2) برای PS5 در حال توسعه است، اما این تنها چیزی نیست که طرفداران این عنوان باید منتظر آن باشند. بنابر اطلاعات جدید، یک اقتباس سینمایی از این عنوان جهان‌باز نیز در دست ساخت است که اکنون به‌طور رسمی تایید شده است.

توسعه این فیلم در حال انجام است و گفته می‌شود که پروژه “در مسیر سریع” قرار دارد. این فیلم با همکاری هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) از کوجیما پروداکشنز و الکس لبوویچی (Alex Lebovici) از همرستون (Hammerstone Studios) تولید خواهد شد. کوجیما پروداکشنز آمریکا و آلن اونگار (Allan Ungar)، تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهند بود و بودجه آن نیز به‌طور کامل توسط همرستون تامین می‌شود.

فیلم بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در حال تولید است

این فیلم دارای شخصیت‌های جدید و عناصر داستانی خواهد بود که در بازی حضور ندارند، هرچند هنوز هیچ سخنی رسمی در مورد اینکه چه کسی نویسندگی یا کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت، وجود ندارد.

هیدئو کوجیما درباره این همکاری گفته است:

نمی‌توانم بیش از این از همکاری جدید با استودیو همرستون هیجان‌زده باشم. این یک لحظه کلیدی برای این فرنچایز است و من واقعا مشتاق همکاری با آنها در انتقال دث استرندینگ (Death Stranding) به روی پرده‌های سینما هستم.

لبوویچی نیز درباره ساخت این فیلم بیان داشت:

ما بسیار هیجان زده و مفتخریم که فرصتی برای همکاری با هیدئو کوجیما برجسته و نمادین در اولین اقتباس سینمایی او داریم. برخلاف دیگر اقتباس‌ها از بازی‌های ویدئویی پرهزینه، این چیزی بسیار صمیمی‌تر و اساسی‌تر خواهد بود. هدف ما بازتعریف این است که وقتی شما آزادی خلاقانه و هنری دارید، یک بازی ویدیویی اقتباسی می‌تواند به یک فیلم زیبا تبدیل شود. این فیلم، یک محصول معتبر از “هیدئو کوجیما” خواهد بود.

جزئیات در مورد بازیگران این فیلم در حال حاضر بسیار ناچیز است. البته خود بازی دارای بازیگرانی معروف است که تعدادی از نام‌های هالیوودی از جمله نورمن ریدوس، لیا سیدوکس، مدز میکلسن، لیندسی واگنر، گیرمو دل تورو، تامی ارل جنکینز و مارگارت کوالی در آن حضور دارند. البته اینکه آیا هر یک از آنها نقش خود را در این فیلم بازی خواهند کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

همچنین مطالعه کنید
یوبیسافت به پشتیبانی آنلاین برخی از بازی های قدیمی خود پایان می‌دهد [لیست بازی ها]

فیلم بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در حال تولید است

بازی دث استرندینگ برای کنسول‌های PS4 ،PS5 و PC در دسترس است و اخیرا تایید شده است که این بازی از زمان عرضه، بیش از 10 میلیون بازیکن داشته است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>