جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فروش بازی Black Myth: Wukong از ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد!

فروش بازی Black Myth: Wukong از ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Black Myth: Wukong یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۴ بود که در زمان عرضه با استقبال گسترده‌ی بازیکنان روبه‌رو شد و رکوردهای فراوانی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

کن کوتاراگی، مدیرعامل سابق پلی استیشن، اخیراً در جریان رویداد توکیو گیم شو (TGS 2024) اعلام کرد که بازی Black Myth: Wukong در یک‌ماه اول پس از عرضه‌ی خود موفق به فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه شده است!

این عملکرد، عنوان نقش‌آفرینی اکشن استودیو گیم ساینس (Game Science) را از نظر سرعت فروش به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل می‌کند. برای مقایسه باید یادآور شد که بازی Hogwarts Legacy حدود یک‌سال پس از عرضه به فروش ۲۲ میلیون نسخه‌ای رسید (در حال حاضر فروش این بازی فراتر از ۲۴ میلیون نسخه رفته است)، در حالی که بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پس از یک‌سال به آمار فروش ۲۰٫۲۸ میلیون نسخه‌ای دست یافت. هر دو عنوان مذکور، پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شدند و این موضوع دستاورد بسیار چشمگیر استودیو گیم ساینس در تنها یک‌‎ماه را نشان می‌دهد.

اوایل عرضه‌ی بازی بلک میث: ووکانگ اعلام شد که فروش این عنوان از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است. دو هفته پس از انتشار، فروش این بازی نقش‌آفرینی اکشن به بیش از ۱۸ میلیون نسخه رسید. شایان ذکر است که استودیو گیم ساینس هم‌اکنون در حال توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی بازی موفق خود است.

بازی Black Myth: Wukong در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | اس این عنوان نیز در آینده منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *