جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نینتندو دایرکت آگوست 2024؛ زمان برگزاری و انتظارات

نینتندو دایرکت آگوست 2024 امروز برگزار می‌شود [ساعت برگزاری و انتظارات]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نینتندو اعلام کرد که دو شوکیس‌ Indie World و Nintendo Direct Partner را امروز، ۶ شهریور ۱۴۰۳، به‌صورت زنده و پشت سر هم پخش می‌کند. این رویداد از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و حدود ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴ ابتدا با شوکیس «Indie World» آغاز می‌شود و سپس در شوکیس «Nintendo Direct Partner» شاهد عناوین استودیوها و کمپانی‌های شخص ثالث خواهیم بود.

رویداد نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴ را از کجا ببینیم؟

جدیدترین رویداد نینتندو دایرکت از طریق کانال‌های یوتیوب و توییچ این کمپانی ژاپنی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

از رویداد نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴ چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

نینتندو دایرکت آگوست 2024؛ زمان برگزاری و انتظارات

قبل از هر چیزی باید خاطرنشان کرد که شعبه‌ی آمریکایی نینتندو در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به‌طور واضح تأکید کرده است که در جریان این رویداد از کنسول نینتندو سوییچ 2 رونمایی نخواهد شد. از این رو، مخاطبان نباید انتظار معرفی زودهنگام نسل بعدی کنسول‌های نینتندو را در طی رویدادی که به بازی‌های مستقل و شخص ثالث اختصاص پیدا خواهد کرد، داشته باشند.

از طرف دیگر، بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا در جریان شوکیس Indie World نینتندو بعد از مدت‌ها اطلاعات جدیدی را درباره‌ی بازی Hollow Knight: Silksong به‌دست آورند. این عنوان موردانتظار که قرار بود در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود، توسط استودیو تیم چری (Team Cherry) با تأخیر مواجه شد و در سکوت خبری فرو رفت. جف کیلی نیز مدتی پیش اعلام کرد که بازی هالو نایت: سیلک‌سانگ در رویداد Opening Night Live گیمزکام ۲۰۲۴ حضور ندارد.

در شوکیس دوم هم می‌توان انتظار حضور عناوینی را داشت که برای عرضه تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. به‌طور مثال، Epic Mickey: Rebrushed به‌عنوان ریمیک یکی از بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو وی (Wii) که در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، شانس بالایی برای حضور در این رویداد دارد. از سوی دیگر، غیرمنتظره نیست که استودیو لول ۵ (Level 5) تریلرهای جدیدی را از عناوین Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time و Professor Layton and the New World of Steam به اشتراک بگذارد.

منبع: GameSpot

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *