جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریمیک مکس پین 1 و 2 وارد مرحله اصلی تولید شده است!

ریمیک مکس پین 1 و 2 وارد مرحله اصلی تولید شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که شواهد حاکی است، عنوان تک‌نفره‌ی بعدی استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) احتمالاً ریمیک دو بازی اول سری مکس پین (Max Payne) خواهد بود. این استودیوی فنلاندی در پاییز سال گذشته به‌طور رسمی خبر داد که پروژه‌ی بازسازی مکس پین 1 و 2 وارد «فاز آمادگی تولید» شده است و در سال ۲۰۲۴ به مرحله اصلی تولید خواهد رسید. به نظر می‌رسد که رمدی در توسعه‌ی این ریمیک مطابق برنامه‌های خود پیش می‌رود، چرا که ریمیک مکس پین 1 و 2 با اعلام این استودیو سرانجام وارد مرحله‌ی اصلی تولید شد.

رمدی در گزارش سه‌ماهه‌ی مالی اخیر خود اعلام کرد که ریمیک Max Payne 1 و 2 Max Payne اکنون وارد فاز اصلی تولید شده است و تیم سازنده روی این عنوان سوم‌شخص کار می‌کند تا آن را به مرحله‌ای برساند که از ابتدا تا انتها قابل تجربه باشد. مشخص نیست که این مرحله از توسعه دقیقاً چقدر طول خواهد کشید، اما پشت سر گذاشتن آن می‌تواند ریمیک مکس پین 1 و 2 را یک قدم دیگر به عرضه نزدیک‌تر کند.

به‌گفته‌ی سم لیک، کارگردان و نویسنده‌ی محبوب رمدی، این استودیو با توسعه‌ی ریمیک مکس پین برنامه دارد تا هر دو عنوان را «به استانداردهای امروزی ارتقاء دهد و آن‌ها را در یک عنوان ترکیب کند». بودجه‌ی این پروژه قرار است به‌طور کامل توسط کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، صاحب آی‌پی مکس پین، تأمین شود و در حدواندازه‌ی هزینه‌ی ساخت بازی Alan Wake 2 باشد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *