جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازسازی بازی مکس پین ۱ و ۲ وارد مرحله بعدی تولید شد

بازسازی (ریمیک) بازی مکس پین ۱ و ۲ وارد مرحله بعدی تولید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) از وارد شدن بازسازی (ریمیک) دو قسمت اول سری مکس پین (Max Payne) به فاز جدید توسعه خبر داد و تایید کرد که این استودیو در پشت صحنه توانسته قدم‌های بزرگی در راستای بازسازی بازی مکس پین ۱ و ۲ بردارد. با اِروتِک همراه باشید تا نگاهی به جزئیات اظهاریه‌ی جدید استودیوی رمدی داشته باشیم.

عنوان مورد انتظار الن ویک ۲ (Alan Wake 2) سرانجام عرضه شد و با توجه به نظرات مخاطبان و منتقدان، می‌توان گفت که این بازی ارزشِ بیش از یک‌دهه صبر کردن را داشته و هر دو گروه را راضی کرده است. استودیوی رمدی در مقام سازنده‌ی بازی الن ویک ۲ اما هم‌چنان آثار مورد انتظار دیگری را در دست توسعه دارد. علاوه بر دو بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی ترسناک جدید این استودیو (و تمامی محتواهای دانلودی رایگانی که برای آن عرضه خواهد شد)، استودیوی رمدی بر روی بازی‌های گوناگونی دیگری نیز کار می‌کند. یکی از این پروژه‌ها که احتمالاً در حال حاضر مورد انتظارترین و اصلی‌ترین پروژه‌ی رمدی محسوب می‌شود، بازسازی بازی مکس پین ۱ و ۲ است که به گفته‌ی این استودیو دوران توسعه‌ی خوبی را سپری می‌کند.

بازسازی بازی مکس پین ۱ و ۲ وارد مرحله بعدی تولید شد

سال گذشته بود که کمپانی راک‌استار (Rockstar) و استودیوی رمدی خبر از همکاری مشترکشان برای بازسازی دو قسمت اول سری مکس پین دادند. بعد از مدتی طولانی اما رمدی سرانجام اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازسازی به اشتراک گذاشت. در گزارش یک‌چهارم سال مالی جاری خود، این استودیوی فنلاندی تایید کرد که هم‌اکنون دوران ایده‌پردازی اولیه برای پروژه‌ی بازسازی بازی مکس پین 1 و 2 خاتمه یافته و هر دو بازی به فاز بعدی توسعه یا “آمادگی تولید” وارد شده‌اند. علی‌رغم اینکه ساخت این بازسازی هنوز به شکل کامل شروع نشده، استودیوی رمدی تایید کرده که تیم سازنده ایده‌ی واضحی در مورد سبک این بازی و مقیاسش به‌دست آورده است.

استودیوی رمدی درباره‌ی وضعیت بازسازی دو قسمت اول سری مکس پین گفت:

“بازسازی مکس پین ۱ و ۲ وارد فاز آمادگی تولید شده است. ایده‌ی واضحی در مورد سبک و مقیاس بازی به‌دست آورده‌ایم و تیم بسیار خوب و سازمان‌دهی‌شده‌ای بر روی آن کار می‌کنند. با این دستاوردها، در مورد این پروژه و موفقیت آینده‌اش هیجان‌زده هستیم.”

در حال حاضر خارج از مواردی که در این متن ذکر شد، اطلاعات دیگری درباره‌ی بازسازی مکس پین ۱ و ۲ نداریم. اخیراً اما کارگردان و نویسنده‌ی نام‌آشنای استودیوی رمدی، سم لیک، گفت که این بازسازی “یک پروژه‌ی بزرگ” محسوب می‌شود که هر دو قسمت اول سری مکس پین را به “استانداردهای امروزی می‌رساند و با یکدیگر ترکیب می‌کند”.

علاوه بر بازی الن ویک ۲ و پروژه‌ی بازسازی مکس پین ۱ و ۲، استودیوی رمدی بر روی بازی چندنفره‌ی آنلاین Condor که اسپین-آفی از بازی Control است نیز کار می‌کند. در کنار این‌ها، استودیوی موفق فنلاندی قدم‌های اولیه‌ برای توسعه‌ی بازی Control 2 را هم برمی‌دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *