جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 به تعویق افتاد

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 به تعویق افتاد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Frostpunk 2 که برای عرضه در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، با تأخیر ناگهانی و غیرمنتظره‌‎ای مواجه شد. استودیو 11 بیت (11Bit) به‌تازگی اعلام کرد که پس از نسخه‌ی بتای اخیر این عنوان، تیم توسعه‌دهنده قصد دارد زمان بیشتری را برای پرداختن به بازخوردهای بازیکنان جهت اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن در زمان عرضه صرف کند. یاکوب استوکالسکی و لوکاس یوشچیک به‌عنوان کارگردانان این عنوان شهرسازی داستان‌محور در جریان بیانیه‌ی مطبوعاتی استودیو 11 بیت توضیح دادند:

«بر اساس آمار نظرسنجی‌هایی که بعد از بتا دریافت کردیم، میانگین امتیازی که به ما دادید ۸ از ۱۰ بود. ما از این بابت بسیار سپاس‌گزاریم! در عین حال، این [بتا] تنها بخش کوچکی از یک بازی در حال پیشرفت و رشد بود. در حالی که کارهای عقب‌مانده‌ی زیادی داریم، این فرصتی برای ما بود تا به آن‌چه که شما از آن لذت بردید و آن‌چه که هنوز جای کار دارد، گوش دهیم.»

استودیو 11 بیت همچنین خبر داد که از این فرصت برای افزودن مکانیک‌های بیشتر به بازی فراست‌پانک 2 و بهبود رابط کاربری (UI)، تجربه‌ی کاربری (UX) و موارد دیگر استفاده خواهد کرد.

با تأیید این استودیو، بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) ابتدا برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس این عنوان نیز برای عرضه در آینده‌ی نزدیک برنامه‌ریزی شده‌اند.

منبع: GameInformer

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *