جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چندین ریمیک از مجموعه Assassin’s Creed در دست ساخت است!

چندین ریمیک از مجموعه Assassin’s Creed در دست ساخت است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران در سال جاری منتظر عرضه‌ی بازی اساسینز کرید شَدوز (Assassin’s Creed Shadows) و سفر به ژاپن فئودال هستند، به نظر می‌رسد یوبیسافت قصد انتشار مجدد عناوین قبلی این مجموعه در قالب چندین ریمیک جدید را دارد!

ایو گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبیسافت، در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در آینده‌ی فرانچایز اساسینز کرید باید انتظار عرضه‌ی عناوین کوچک‌تری مانند بازی Assassin’s Creed Mirage و عناوین بزرگ‌تری مانند Assassin’s Creed Shadows را داشته باشند، اشاره کرد که چندین ریمیک از این مجموعه‌ی محبوب در دست ساخت قرار دارد. به گفته‌ی ایو گیلموت، این ریمیک‌ها به توسعه‌دهندگان امکان بازگشت به برخی از بازی‌های قدیمی و «امروزی کردن» آن‌ها را می‌دهد.

«اولاً، بازیکنان می‌توانند در مورد برخی ریمیک‌ها هیجان‌زده باشند که به ما اجازه می‌دهد تا به بازی‌هایی که در گذشته ساخته‌ایم برگردیم و آن‌ها را مدرن کنیم. دنیاهایی در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر اساسینز کرید ما وجود دارد که هنوز بسیار غنی هستند. ثانیاً، برای پاسخ به سؤال شما، تنوع تجربه‌ی زیادی وجود خواهد داشت. هدف این است که بازی‌های اساسینز کرید منظم‌تر منتشر شوند، اما نه اینکه هر سال تجربه‌ی مشابهی باشند. بازی‌های خوبی در راه است، از جمله Assassin’s Creed Hexe که از قبل معرفی کرده‌ایم و قرار است بازی بسیار متفاوتی نسبت به Assassin’s Creed Shadows باشد.»

این اولین‌باری است که به‌طور رسمی از در دست ساخت قرار داشتن چندین ریمیک مختلف از سری اساسینز کرید باخبر می‌شویم. با این حال، هنوز مشخص نیست که دقیقاً ریمیک کدام عناوین قدیمی این مجموعه ساخته خواهد شد. از آن‌جایی که از عرضه‌ی بازی اول سری اساسینز کرید در سال ۲۰۰۷ مدت زیادی می‌گذرد، احتمال بازسازی این عنوان بسیار بالا تلقی می‌شود. شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی نیز طی سال‌های اخیر پیرامون ریمیک بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag مطرح شده است و باید منتظر ماند و دید که آیا این گزارشات در نهایت صحت دارند یا خیر.

عنوان بعدی در مجموعه‌ی اساسینز کرید، بازی Assassin’s Creed Shadows، در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: MP1ST

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *