جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساختار MMO و نقشه بازی Dune: Awakening Unveils رونمایی شد

ساختار MMO و نقشه بازی Dune: Awakening Unveils رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو فان‌کام (Funcom) به‌تازگی دومین دایرکت بازی Dune: Awakening Unveils را منتشر کرد و جزئیات بیشتری از این عنوان MMO بقامحور را به اشتراک گذاشت.

این بازی پس از رویدادهای بتای محدودی که داشت، اخیراً وارد مرحله‌ی بتای مداوم شده است که گامی روبه‌جلو در مسیر توسعه‌ی آن و رسیدن به عرضه‌ی نهایی را نشان می‌دهد. فان‌کام همچنان تاریخ عرضه‌ی دقیقی را برای این عنوان موردانتظار مشخص نکرده است، اما وعده می‌دهد که گیم‌پلی کامل بازی Dune: Awakening Unveils را برای اولین‌بار در رویداد گیمزکام (Gamescom) به نمایش بگذارد.

در طول دایرکت جدید فان‌کام، این استودیو ابزار ساخت شخصیت را به علاقه‌مندان نشان داد و اطلاعات بیشتری درباره‌ی گزینه‌هایی که برای ساخت کاراکتر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، به‌‌دست آوردیم. به‌طور مثال، بازیکنان می‌توانند تخصص استاد و مربی خود را از بین گزینه‌هایی مانند Mentat ،Bene Gesserit ،Trooper و Swordmaster انتخاب کنند.

با این حال، جذاب‌ترین بخش ویدیو به نمای کلی جهان بازی‌ Dune: Awakening Unveils اختصاص داشت. فان‌کام توضیح داد که این عنوان دارای نقشه‌ای با نمای از بالا به پایین است که نقشه‌های بزرگ دیگر را به هم متصل می‌کند. یکی از این نقشه‌های بزرگ می‌تواند از صدها بازیکن به‌طور همزمان پشتیبانی نماید. این رویکرد استودیو فان‌کام را قادر می‌سازد تا Dune: Awakening Unveils را در آینده با فضاهای قابل بازی‌ بیشتری گسترش دهد و محتواهای بیشتری برای این عنوان منتشر کند.

 

ساختار MMO و نقشه بازی Dune: Awakening Unveils رونمایی شد

جوئل بایلوس، کارگردان Dune: Awakening Unveils، درباره‌ی ساختار MMO این بازی توضیح داد:

«دلیل اینکه ما آن را به‌جای یک بازی بقامحور، یک MMO بقامحور می‌نامیم، این است که بیشتر بازی‌های بقامحور روی یک نقشه و یک سرور جریان دارند. اما ما چندین سرور متصل داریم که در یک جهان اجرا می‌شوند و همچنین به ما این امکان را می‌دهند تا بازیکنان بیشتری در این ساختار داشته باشیم.»

اگرچه تاریخ عرضه‌ی Dune: Awakening Unveils همچنان مشخص نشده است، اما این بازی یکی از موردانتظارترین عناوین چندنفره‌ی در دست ساخت محسوب می‌شود که در نهایت برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *