جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Fable احتمالاً اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد

بازی Fable احتمالاً اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار برای ریبوت مجموعه‌ی فانتزی محبوب Fable بسیار طولانی بوده است، اما مایکروسافت اخیراً در شوکیس جدید ایکس باکس به‌صورت رسمی تأیید کرد که بازی Fable سرانجام در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. با این حال، طرفداران همچنان درباره‌ی تاریخ انتشار دقیق این عنوان نقش‌آفرینی کنجکاوند.

طبق گزارش جدید تام وارن از رسانه‌ی The Verge، بازی Fable تا آخرین ماه‌های سال ۲۰۲۵ آماده‌ی عرضه نخواهد بود. وارن مدعی شده که مایکروسافت برای انتشار این عنوان در سه‌ماهه‌ی چهارم سال آینده‌ی میلادی و بین ماه‌های اکتبر و دسامبر برنامه‌ریزی کرده است. این ژورنالیست مطرح همچنین ادعا می‌کند که احتمال عرضه‌ی بازی Gears of War: E-Day که بدون ذکر بازه‌ی زمانی انتشار معرفی شد، قبل از ریبوت موردانتظار استودیو پلی‌گراند گیمز (Playground Games) وجود دارد.

مایکروسافت در حال حاضر دو بازی DOOM: The Dark Ages و South of Midnight را نیز برای عرضه در سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی کرده است و به نظر می‌رسد ۲۰۲۵ برای ایکس باکس از نظر عناوین انحصاری سال بسیار خوبی خواهد بود.

بازی Fable هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست ساخت قرار دارد. اخیراً تأیید شد که استودیو ایداس مونترال (Eidos Montreal)، سازنده‌ی بازی‌های سری Deus Ex، هم در ساخت این عنوان نقش‌آفرینی به استودیو پلی‌گراند گیمز یاری می‌رساند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *