جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
احتمال حضور بازی Fable در رویداد Xbox Games Showcase

احتمال حضور بازی Fable در رویداد Xbox Games Showcase

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تقریباً سه سال پیش بود که پس از شایعه های طولانی ایکس باکس با پخش تریلری CG (تریلری که انیمیشن آن از روی بازی ضبط نشده است) بازی Fable را معرفی کرد. اما پس از گذشت سه سال ایکس باکس و Playground Games (شرکت توسعه دهنده بازی)  هیچ اطلاعاتی را در مورد این بازی فاش نکردند. Fable یکی از چندین عنوان برتر و موردانتظار ایکس باکس هست که افراد زیادی انتظار این بازی را می کشند. با ابن حال با توجه به روند توسعه مبهم و نبودن اطلاعات زیادی در مورد این بازی، بسیاری از هواداران آن دلسرد شده اند و البته امید خیلی از آن ها به رویداد Xbox Games Showcase بعدی است که شاید از این طریق چیزی دستگیرشان شود.

البته این عنوان آنقدر جالب است که مایکروسافت بخواهد کمی کاربران را اذیت کند. اخیراً حساب رسمی ایکس باکس در توییتر همراه با اعلام تاریخ Showcase جدید، توییتی را با یک ویدیوی کوتاه منتشر کرده است که در آن یک نفر با دنبال کردن اکلیل ها به میز خود می‌رسد که در مانیتور آن لوگو Xbox Games Showcase و تاریخ برگزاری آن را نمایش می‌دهد.

اما چیزی که توجه بسیاری از طرفدارن نسخه قدیمی Fable رو از زمان انتشار این ویدئو به خودش جلب کرده، موسیقی متن استفاده شده در این ویدیوست که دقیقاً از بازی Fable نشأت گرفته است. علاوه بر این خیلی ها اعتقاد دارند که اکلیل هایی که به لوگو Xbox Games Showcase ختم می‌شوند اشاره‌ای ظریف به نان خرده‌های درخشان نسخه اصلی بازی دارد.

اما آیا مایکروسافت با این توییت قصد شوخی با طرفداران این سری را داشته یا اینکه طرفدارهای این عنوان موردانتظار، هر چیزی که شبیه به شایعه باشد را به علائمی برای بیرون دادن نسخه جدید بازی ربط می‌دهند؟! البته به‌زودی همه چیز مشخص خواهد شد چراکه زمان برگزاری Xbox Games Showcase برای 13 ژوئن (23 خرداد) تنظیم شده است.

در اوایل سال جاری، در گزارش‌هایی ادعا شد که Playground Games برای ریبوت Fable از بازی‌های Witcher الهام گرفته است و هنوز تا انتشار آن “راه زیادی در پیش دارد. همچنین قبلاً گزارش شده بود که این بازی از سوی Deus Ex و سازنده Marvel’s Guardians of the Galaxy Eidos Montreal پشتیبانی و توسعه می‌یابد.

 منبع : Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *