جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازی DOOM: The Dark Ages معرفی شد

بازی DOOM: The Dark Ages معرفی شد؛ دووم به سبک قرون وسطی! [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، استودیو اید سافتور (id Software) سرانجام از بازی DOOM: The Dark Ages رونمایی کرد. این عنوان که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه‌‎ریزی شده است، از روز انتشار به‌صورت همزمان برای مشترکان سرویس گیم پس (Game Pass) مایکروسافت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اولین اطلاعات پیرامون قسمت بعدی سری دووم (DOOM) را در اسنادی که سال گذشته از دادگاه بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال آمریکا به بیرون درز کرده بود به‌دست آوردیم. براساس آن اسناد، بازی بعدی این مجموعه قرار بود «DOOM Year Zero» نام داشته باشد. با این حال، شایعات اخیر به جریان داشتن اتفاقات این نسخه در دنیایی به سبک قرون وسطی خبر می‌دادند و «DOOM: The Dark Ages» را به‌عنوان نام نهایی این شوتر اول‌شخص معرفی می‌کردند. استودیو اید سافتور نیز در تریلر هیجان‌انگیز و جذاب بازی سوم در سه‌گانه‌ی مدرن دووم به تأیید این شایعات پرداخت و دووم‌اسلیر (Doom Slayer) را با ظاهری جدید در دنیایی به سبک قرون وسطی به تصویر کشید.

اسلحه‌ی شاتگان کلاسیک این مجموعه بار دیگر در بازی DOOM: The Dark Ages برمی‌گردد، اما دووم‌اسلیر به اسلحه‌های جدیدی نیز مجهز شده است و تجهیزات اختصاصی تازه‌ای دارد. به‌طور مثال، سپر جدید دووم‌اسلیر را می‌توان برای دفع حملات دشمنان مورداستفاده قرار داد، آن را پرتاب کرد و حتی به‌عنوان نوعی اره‌برقی برای سلاخی انواع و اقسام هیولاها به کار گرفت.

بازی DOOM: The Dark Ages همچنین شخصیت اصلی خود را به سلاح جدیدی مجهز می‌کند که توانایی خرد کردن جمجمه‌ها و شلیک تکه‌هایشان به سمت دشمنان را دارد! امکان کنترل ربات غول‌پیکری برای مشت زدن به هیولاهای بزرگ نیز در جریان جدیدترین قسمت سری دووم به بازیکنان سپرده می‌شود و حتی می‌توان سوار برخی از هیولاها شد تا دنیای The Dark Ages را با سرعت بیشتری کاوش کرد و با شلیک آتش از دهانشان به استقبال سایر دشمنان رفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *