جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازی Call of Duty Black Ops 6 را با این روش به‌صورت رایگان تجربه کنید!

بازی Call of Duty Black Ops 6 را با این روش به‌صورت رایگان تجربه کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکتیویژن به‌زودی و در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) از گیم‌پلی و جزئیات بازی Call of Duty Black Ops 6 به‌صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. در صورتی که مشتاق تجربه‌ی این عنوان موردانتظار هستید، باید مژده داد که در حال حاضر برای کاربران کامپیوتر روشی وجود دارد که امکان تجربه‌ی رایگان قسمت بعدی سری Call of Duty را به‌شکلی کاملاً قانونی فراهم می‌کند. برای آشنایی با این روش، همراه اِروتِک باشید.

انویدیا مدتی پیش از همکاری رسمی خود با ایکس باکس پرده برداشت و اعلام کرد که به کاربران GeForce سه ماه دسترسی رایگان به سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر (PC Xbox Game Pass) را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، اگر کارت گرافیک کامپیوتر شما از سری GeForce GTX 10 انویدیا یا مدل‌های جدیدتر باشد، می‌توانید از طریق بخش جوایز جی‌فورس (GeForce Rewards) اشتراک سه‌ماهه‌ی PC Game Pass خود را دریافت کنید!

سایت معتبر و شناخته‌شده‌ی IGN نیز به‌تازگی تأیید کرد که بازی Call of Duty Black Ops 6 از روز عرضه در دسترس مشترکان سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت و کاربران برای تجربه‌ی این عنوان نیازمند ارتقاء به سطح جدیدی نخواهند بود. از این رو، با اشتراک سه‌ماهه‌ی گیم پس که از طریق GeForce Rewards انویدیا به‌دست می‌آورید، می‌توانید این شوتر اول‌شخص را به‌طور کاملاً رایگان تجربه کنید.

بازی Call of Duty Black Ops 6 را با این روش به‌صورت رایگان تجربه کنید!

با این حال، باید یادآور شد که اکتیویژن هنوز تاریخ عرضه‌ی Call of Duty Black Ops 6 را مشخص نکرده است و این بازی بر اساس شایعات در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) منتشر خواهد شد. به همین دلیل، برای دسترسی رایگان به این عنوان باید به مراحل زیر توجه داشته باشید.

قدم اول: به‌دست آوردن کد اشتراک ایکس باکس گیم پس

  • با استفاده از این لینک، اکانت انویدیا بسازید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • مطمئن شوید که در بخش GeForce Rewards وب‌سایت ثبت نام شده‌اید.
  • برنامه‌ی GeForce Experience را دانلود و نصب کنید.
  • بر روی نماد آواتار خود در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و به بخش «Redeem» بروید.
  • در این بخش با انتخاب گزینه‌ی «PC Game Pass GeForce Reward» می‌توانید کد اشتراک سه‌ماهه‌ی سرویس گیم پس را به‌دست آورید.

قدم دوم: از این کد بلافاصله استفاده نکنید!

با توجه به تاریخ عرضه‌ی عناوین قبلی مجموعه‌ی Call of Duty، این بازی‌ها معمولاً در بازه‌ی زمانی ۱۲ اکتبر تا ۱۳ نوامبر منتشر می‌شوند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که کد اشتراک سه‌ماهه‌ی گیم پس خود را بلافاصله استفاده نکنید و تا آخرین روزی که فرصت دریافت و فعال کردن آن را دارید، یعنی ۳۰ اوت (۹ شهریور)، منتظر بمانید. با این حال، اگر اکتیویژن بازی Call of Duty Black Ops 6 را تا ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) عرضه نکند، دیگر امکان تجربه‌ی رایگان این عنوان از طریق روش مذکور را نخواهید داشت و بهتر است از این کد برای تجربه‌ی بازی‌های موجود دیگر در سرویس گیم پس استفاده کنید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *