جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
مایکروسافت همچنان برای عرضه عناوین بعدی Call of Duty در گیم پس مردد است

مایکروسافت همچنان برای عرضه عناوین بعدی Call of Duty در گیم پس مردد است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تعطیل شدن استودیوهای تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks)، آرکین آستین (Arkane Austin)، آلفا داگ (Alpha Dog) و ادغام استودیوی Roundhouse با زنی‌مکس آنلاین (ZeniMax Online) توسط مایکروسافت برای صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار شوکه‌کننده بود. این در حالی است که مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی ۱۹۰۰ نفر از کارکنان خود در بخش گیمینگ را نیز اخراج کرد.

گمانه‌زنی‌های جدید پیرامون مایکروسافت از مردد بودن این کمپانی برای عرضه‌ی عناوین بعدی سری محبوب Call of Duty در سرویس گیم پس حکایت می‌کنند. تام وارن از سایت The Verge در گزارش جدید خود به این موضوع پرداخته که بحث‌های داخلی مدیران مایکروسافت مدت‌هاست که ادامه دارد. نگرانی آشکار مایکروسافت این مسئله است که گیم پس سود و درآمدی که معمولا عناوین جدید Call of Duty فراهم می‌کنند را کاهش می‌دهد. به‌طور مثال، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که جدیدترین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود و ماه‌ها از عرضه‌ی آن می‌گذرد، همچنان در جدول فروش بازی‌ها عملکرد خوبی دارد و احتمالاً به درآمد بخش گیمینگ مایکروسافت در سه‌ماهه‌ی قبلی سال مالی کمک کرده است.

از طرف دیگر، مایکروسافت به افزایش مجدد قیمت سرویس گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate) نیز فکر می‌کند. این بحث‌ها هنوز در مایکروسافت ادامه دارند و نشان می‌دهند که احتمالاً قسمت بعدی Call of Duty مانند بازی دیابلو 4 به سرویس Xbox Game Pass Core راه پیدا نخواهد کرد.

شوکیس جدید ایکس باکس برای روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و طبق شایعات، محل رونمایی از بازی بعدی مجموعه‌ی Call of Duty (احتمالاً با نام Call of Duty Black Ops: Gulf War و از استودیوی Treyarch) خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *