جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به‌طور رسمی معرفی شد

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به‌طور رسمی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکتیویژن چند روز اخیر را صرف اشاره‌ی غیرمستقیم به قسمت بعدی سری Call of Duty کرده بود و حالا نوبت به رونمایی رسمی از این عنوان رسیده است. اگرچه همچنان اطلاعات کاملی درباره‌ی این بازی در دسترس قرار ندارد، اما اکنون می‌دانیم که نام آن «Call of Duty: Black Ops 6» خواهد بود.

مطابق با شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که پیرامون این عنوان شنیده می‌شد، اکتیویژن با انتشار یک پست در توییتر خبر داد که Call of Duty سال ۲۰۲۴ قسمت جدیدی از Black Ops است که ظاهراً سری را به مسیر تاریک و جدیدی می‌برد. اطلاعاتی که پیش از این از قسمت بعدی مجموعه‌ی Call of Duty به بیرون درز کرده بود، به انتخاب نام «Call of Duty: Black Ops Gulf War» اشاره داشت که در راستای نام‌گذاری عنوان قبلی Black Ops در سال 2020، یعنی «Call of Duty: Black Ops Cold War» قرار می‌گرفت. با این حال، اکتیویژن در نهایت به استفاده از اعداد در انتخاب عناوین Black Ops برگشته است.

با توجه به شایعه‌های فراوان این بازی‌، Call of Duty: Black Ops 6 در دوران جنگ خلیج فارس جریان دارد و کمپین داستانی کاملاً جهان‌بازی را شامل خواهد شد که توسط استودیوی Raven Software توسعه یافته است. گمانه‌زنی‌ها همچنین خبر از انتشار این بازی در ماه اکتبر سال جاری داده‌اند و به نظر می‌رسد که عنوان موردبحث در روز عرضه برای مشترکان سرویس گیم پس مایکروسافت در دسترس قرار خواهد داشت.

شوکیس جدید ایکس باکس در تاریخ یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) و در ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران برگزار می‌شود و دایرکت اختصاصی بازی Call of Duty: Black Ops 6 نیز بلافاصله پس از آن آغاز خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *