Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Call of Duty Warzone Mobile برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی Call of Duty Warzone Mobile برای اندروید و iOS منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اکتیویژن بازی بتل رویال خود با نام Call of Duty Warzone Mobile را برای اندروید و iOS منتشر کرد. این عنوان جدا از بازی معروف Call of Duty: Mobile است که یک تجربه‌ی تک‌نفره و چندنفره‌ی آنلاین را ارائه می‌دهد. در عوض، Call of Duty Warzone Mobile بر روی ژانر بتل رویال تمرکز دارد.

شایان ذکر است که بازیکنان همچنان می‌توانند به سرورهای مولتی‌پلیر استاندارد بپیوندند، اما قبل از آن باید چند بازی وارزون انجام داده باشند. تا وقتی که با اکانت اکتیویژن خود وارد بازی شوید، پیشرفت بازیکنان در زمینه‌ی سلاح‌ها، امتیازهای XP و اچیومنت‌ها بین تمام پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. در صورتی که پلتفرم خود را زیاد تغییر می‌دهید و بین کامپیوتر، کنسول و گوشی هوشمندتان جابه‌جا می‌شوید، این ویژگی بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

کاربران هم می‌توانند با استفاده از کنترلرهای لمسی روی صفحه‌نمایش به تجربه‌ی این بازی بپردازند و هم دستگاه اندرویدی یا آیفون خود را به یک کنترلر سازگار متصل کنند. کنترلر Backbone One یکی از گزینه‌های در دسترس است و این شرکت حتی نسخه‌ی ویژه‌ای از کنترلرهای خود را به‌مناسبت انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile عرضه کرده است. هر دو کنترلر بی‌سیم استاندارد ایکس باکس و کنترلر بی‌سیم ایکس باکس الیت با این بازی سازگار هستند. علاوه بر این‌ها، وارزون موبایل از کنترلرهای بی‌سیم دوال‌سنس پلی استیشن 5 و دوال‌شاک 4 پلی استیشن 4 نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: GSMArena

همچنین مطالعه کنید
معرفی 8 مورد از سبک ترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>