Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بسته الحاقی داستانی و حالت های جدیدی برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown تأیید شد

بسته الحاقی داستانی و حالت های جدید برای بازی Prince of Persia تأیید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت مدتی پیش وعده داده بود که از بازی Prince of Persia: The Lost Crown با انتشار محتوای رایگان و حالت‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. در راستای چنین وعده‌هایی، این کمپانی فرانسوی به‌تازگی از محتوای سه آپدیت آینده‌ی بازی مترویدوانیایی خود و بسته‌ی الحاقی داستانی آن پرده برداشت.

به این ترتیب، اولین آپدیت رایگان این بازی با نام «Warrior’s Path» در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴ (۱ فروردین ۱۴۰۳) در دسترس قرار خواهد گرفت و حالت‌های اسپیدران (Speedrun) و پرمادث (Permadeath) را اضافه خواهد کرد.

آپدیت بعدی بازی‌ Prince of Persia: The Lost Crown که «Boss Attack» نام دارد و برای انتشار در بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، حالت باس راش (Boss Rush) را همراه با چند لباس جدید به بازی خواهد افزود. آپدیت تابستانی هم با نام «Divine Trials» قرار است «چالش‌های مبارزه‌ای، پلتفرمری و معمایی جدیدی» را به بازیکنان ارائه دهد. این آپدیت همچنین شامل لباس‌ها، گردن‌بندها و موارد دیگر خواهد شد. در نهایت، بسته‌ی الحاقی داستان‌محور این بازی (که ظاهراً پولی است) در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود و یوبیسافت جزئیات بیشتری از این محتوای دانلودی را در آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

بسته الحاقی داستانی و حالت های جدیدی برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown تأیید شد

بازی‌ Prince of Persia: The Lost Crown در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. اگرچه این بازی در زمان عرضه با استقبال گسترده‌ی منتقدان روبه‌رو شد، اما نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند و ظاهراً تا پایان ژانویه ۲۰۲۴ تنها قادر به فروش ۳۰۰ هزار نسخه بود. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه‌ی عنوان جدید یوبیسافت هستید، برای اطلاع از رزولوشن و نرخ فریم آن در کنسول‌ها به این‌جا مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید
استدیو Embark حالت PvP را به بازی Arc Raiders اضافه کرد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>