جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
یوبیسافت بازی The Crew را از اکانت کاربران حذف می‌کند!

یوبیسافت بازی The Crew را از اکانت کاربران حذف می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سرورهای بازی مسابقه‌ای آنلاین The Crew از تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین) به‌طور کامل غیرفعال شدند. از آن‌جایی که این بازی حالت آفلاین و تک‌نفره‌ای ندارد، خاموشی سرورها به این معنا بود که بازیکنان دیگر قادر به تجربه‌ی The Crew نخواهند شد. طبق گزارشات، این بازی زمانی که یوبیسافت سرورهای آن را برای همیشه غیرفعال کرد، حداقل ۱۲ میلیون بازیکن داشت. با توجه به محبوبیت عنوان مسابقه‌ای یوبیسافت، این اقدام با واکنش‌های خشمگین مخاطبان روبه‌رو بوده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که یوبیسافت حتی یک قدم فراتر از این‌ها از پیش برمی‌دارد تا از غیرقابل دسترسی بودن بازی The Crew کاملاً اطمینان حاصل کند! این‌طور که بازیکنان گزارش داده‌اند، کمپانی مذکور شروع به حذف این بازی از اکانت‌های یوبیسافت کانکت (Ubisoft Connect) آن‌ها کرده است. وقتی که کاربران می‌خواهند این بازی را اجرا کنند، با پیامی مبنی‌ بر غیرقابل دسترس بودن آن مواجه می‌شوند!

حذف این بازی از اکانت کاربران در حال حاضر شاید اهمیت چندانی نداشته باشد، چرا که امکان تجربه‌ی این بازی بدون سرورهای آن وجود ندارد و سرورها نیز توسط یوبیسافت غیرفعال شده‌اند. با این حال، برخی از بازیکنان از این موضوع ابراز ناراحتی کرده‌اند و باور دارند که باید به بازی‌ای که خریده‌اند در لیست عناوین خود دسترسی داشته باشند.

یوبیسافت بازی The Crew را از اکانت کاربران حذف می‌کند!

علاوه‌ بر این، بعضی از بازیکنان به عدم امکان استفاده از سرورهای خصوصی برای تجربه‌ی این بازی نیز اشاره کرده‌اند و حالا که بازی The Crew از اکانت‌ها حذف می‌‎شود، دیگر امکان انجام چنین کاری وجود ندارد. سرورهای خصوصی به بازیکنان این فرصت را می‌داد تا حتی بدون پشتیبانی رسمی یوبیسافت به تجربه‌ی قسمت اول سری مسابقه‌ای این کمپانی بپردازند.

برخی از دارندگان The Crew موفق به دریافت بازپرداخت از طرف یوبیسافت شده‌اند، اما این شرکت فرانسوی تنها پول بازیکنانی که عنوان مسابقه‌ای مذکور را «اخیراً» خریده‌اند پس می‌دهد. اگرچه مشخص نیست که خرید این بازی دقیقاً باید “چقدر اخیر” باشد که یوبیسافت بازپرداخت آن را در نظر بگیرد، اما کاملاً واضح است که اگر سال‌ها قبل این بازی را تهیه کرده باشید، پول خود را پس نخواهید گرفت. این موضوع برای بازیکنان قدیمی The Crew نیز صدق می‌کند، چرا که اکنون نزدیک به یک دهه از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد.

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *