Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گیمپلی بازی F1 24 با انتشار تریلر جذابی به نمایش گذاشته شد

گیم پلی بازی F1 24 با انتشار یک تریلر جذاب به نمایش گذاشته شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

الکترونیک آرتز (EA) و استودیو کدمسترز (Codemasters) اولین گیم‌پلی بازی موردانتظار F1 24 را با یک تریلر جدید به اشتراک گذاشتند. تریلر عنوان بعدی در این سری شبیه‌ساز رانندگی، گرافیک خیره‌کننده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد و شامل مکس ورشتپن افسانه‌ای نیز می‌شود.

چندین جزئیات جدید از گیم‎ پلی این عنوان نیز همزمان با انتشار تریلر آن مشخص شد؛ به‌طور مثال، بازیکنان در حالت جدید Driver Career به‌جای کنترل یک شخصیت جدید، به‌عنوان یک راننده‌ی حرفه‌ای فرمول یک در دنیای واقعی مسابقه خواهند داد. در این حالت می‌توانید رکورد آن‌ها را ارتقاء دهید یا نقش راننده‌های افسانه‌ای را برعهده بگیرید، جوایز جدیدی را به‌دست آورید و در رقابت‌هایی که چندین فصل ادامه خواهند داشت شرکت کنید. با این حال، بازیکنانی که تمایل به برعهده گرفتن نقش یک تازه‌کار و دنبال کردن مسیر حرفه‌ای چنین شخصیتی را دارند، هنوز هم می‌توانند این کار را در قسمت بعدی سری F1 انجام دهند.

علاوه‌ بر این، حالت Challenge Career نیز در دسترس بازیکنانی است که می‌خواهند خود را با سناریوهای کوتاه و با رویدادهای مختلف به چالش بکشند و رکوردهایشان را در جدول امتیازات آنلاین ثبت کنند. الکترونیک آرتز درباره‌ی گیم‌پلی رانندگی در بازی F1 24 ادعا کرده که این عنوان «واقعی‌ترین و فراگیرترین تجربه‌ی رانندگی» که تا به حال در سری F1 احساس شده است را با سیستم رانندگی پویای خود ارائه خواهد کرد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند انتظار گزینه‌هایی بیشتر برای شخصی‌سازی و تنظیم خودروها را داشته باشند و از یک «سیستم تعلیق کینماتیک کاملاً جدید» بهره ببرند.

بازی F1 24 در تاریخ ۳۱ مِه (۱۱ خرداد) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
افزایش تعداد تیم سازنده بازی بعدی ویچر به 400 نفر در سال آینده!

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>