Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حالت Onslaught بعد از انتشار آخرین بسته الحاقی بازی Destiny 2 در دسترس باقی می‌ماند

جزییات آپدیت بزرگ Into the Light بازی Destiny 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی بانجی به‌تازگی جزئیات جدیدی را درباره‌ی آپدیت بزرگ بعدی بازی Destiny 2، با نام «Into the Light»، به اشتراک گذاشته است. از حالت جدید «Onslaught» گرفته تا سلاح‌های BRAVE (که همگی زودتر از انتظارات به بازی اضافه خواهند شد) و حتی یک فضای اجتماعی جدیدی با نام «Hall of Champions»، همه‌وهمه در دسترس بازیکنان Destiny 2 قرار خواهند گرفت. با این حال، بانجی تأیید نکرده است که آیا امکان دسترسی به Into the Light بعد از انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی با نام «The Final Shape» همچنان وجود خواهد داشت یا خیر.

بانجی همچنین با توییت جدیدی خبر داد که امکان کسب سلاح‌های BRAVE حتی بعد از این بسته‌ی الحاقی در دسترس باقی خواهد ماند و یک Node اختصاصی در پلی‌لیست Vanguard Ops برای حالت Onslaught در نظر گرفته شده است. با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان زره‌های جدید Superblack shader را بعد از انتشار این محتوای دانلودی نیز به‌دست آورد یا امکان بازگشت به «Hall of Champions» وجود دارد.

آپدیت موردانتظار Destiny 2: Into the Light در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) برای تمامی بازیکنان منتشر خواهد شد و یک هفته قبل از آن، بانجی رویداد زنده‌ای را برای معرفی دو مأموریت Exotic قدیمی و یکی از نقشه‌های PvP جدید همراه با یک چالش PvE تازه به نام «Pantheon» برگزار خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
بازی Star Wars Outlaws در فضا با فعالیت هایی متنوع به استقبال بازیکن می‌آید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>