Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازیکنان در Alan Wake 2 می توانند آزادانه در جهان بازی کاوش کنند

بازیکان در Alan Wake 2 می توانند آزادانه در جهان بازی کاوش کنند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو Remedy Entertainment مدت‌هاست که یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های داستان‌محور در صنعت گیم بوده است، اما در سال‌های اخیر به‌مرور، این استودیو شروع به ارائه تجربیاتی کرده است که نسبت به نسخه‌های قبلی خود داستان خطی کمتری دارند. به طور مثال بازی Control سال 2019 این استودیو، یک بازی با داستانی کمتر خطی و عملاً یک ژانر مترویدوانیا (بازی های مبتنی بر کاوش) بود که تأکید بسیار بیشتری بر اکتشاف داشت. اکنون نیز به نظر می‌رسد استودیو رمدی با عنوان Alan Wake 2، البته شاید با روشی متفاوت، فضای زیادی را برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

رمدی اخیراً اولین فیلم از سری ویدئوهای پشت‌صحنه را منتشر کرده است که در بعضی از بخش‌های آن به چندین جنبه از Alan Wake 2 می‌پردازد. اگرچه قسمت اعظم ویدئو بر روی همکار قهرمان داستان ساگا اندرسون تمرکز دارد، اما این استودیو توضیح مختصری از اینکه خود بازی چگونه طراحی شده است نیز می‌دهد. در ادامه گفتگو با عوامل سازنده بازی را شرح می‌دهیم .

Alan Wake 2

به گفته کارگردان بازی کایل رولی، الن ویک 2 دارای مناطقی جهان باز خواهد بود که بازیکنان می‌توانند در آن آزادانه کاوش کنند، در حالیکه بازی همچنین به شما امکان می‌دهد که مکان‌های قبلی را دوباره ببینید.

کایل رولی در ادامه توضیح می‌دهد :

بازیکن به Cauldron Lake بازخواهد گشت که واضح است که بخش مهمی از داستان است، در حال کاوش در تمام جنگل‌هایی که در اطراف آنجا هستند، و از آنجایی ‌که ما در منطقه کمی بازتر هستیم، بازیکن می‌تواند آزادانه کاوش کند و بازیکن می‌تواند به‌نوعی به عقب نیز برگردد و مکان‌ها را به‌عنوان بخشی از بازی خود، بازبینی کند.

در همین حال، آنه لین استوتاس، مسئول ارشد بخش محیط‌زیست بازی می‌گوید که چندین مکان از بازی اصلی مانند غذاخوری نیز با این نسخه باز خواهند گشت. با وجود شکل بازسازی‌شده‌ این مکان‌ها، اما به بازیکنان اجازه می‌دهند بیشتر در جهان بازی کاوش کنند.

همچنین مطالعه کنید
بازی بعدی سری بتلفیلد دارای تخریب پذیری واقع گرایانه خواهد بود!

او همچنین ادامه داد:

البته در نسخه قبلی بازی، شما واقعاً نمی‌توانستید محیط‌ها را کاوش کنید، اما اکنون می‌توانید در خیابان‌ها قدم بزنید، شهر را کمی بیشتر کشف کنید و به‌ عنوان مثال مکان‌های موجود مانند غذاخوری را دوباره ببینید.

تیم رمدی اینترتیمنت همچنین مجبور شده است تحقیقات زیادی انجام دهد تا مطمئن شود که شهر خیالی شمال غرب اقیانوس آرام خود را با دقت بیشتری به جزئیات، بیافریند.

سیارا کریک-پسچائو، مسئول بخش درختان و فتوگرامتری نیز گفت:

من چندین هفته را صرف خواندن مقالات تحقیقاتی، جمع‌آوری داده‌ها در مورد جنگل‌ها و یادگیری در مورد گونه‌های کلیدی منطقه کردم تا بتوانم اکوسیستم بازی در شمال غربی اقیانوس آرام را به‌درستی اجرا کنم.  “فتوگرامتری”  به این معنی است که ما در واقع می‌توانیم درختان را در محلی که هستند اسکن کنیم. درختانی که در بازی می‌بینیم به معنای واقعی کلمه درختانی هستند که در شمال غربی اقیانوس آرام قرار دارند.

بازی الن ویک 2 (Alan Wake 2) قرار است در تاریخ 17 اکتبر برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس  باکس سری ایکس و اس و کامپیوترهای شخصیعرضه شود که البته فقط نسخه دیجیتال خواهد بود. رمدی اولین فیلم گیم‌پلی این بازی را در Summer Game Fest در 8 ژوئن (18 خرداد) ارائه می‌کند.

منبع: Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>