Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

عنوان Expeditions: A MudRunner Game برای دارندگان نسخه ویژه بازی منتشر شد

عنوان Expeditions: A MudRunner Game برای دارندگان نسخه ویژه بازی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی «سیبر اینتراکتیو» (Saber Interactive) طی چند روز اخیر جایگاه ثابتی را در سرخط خبرهای دنیای بازی‌های ویدیویی به خود اختصاص داده است. این استودیو مدتی پیش از کمپانی «Embracer Group» جدا شد و با قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به استقلال رسید. در میان تمامی این حواشی، سیبر اینتراکتیو بازی Expeditions: A MudRunner Game را نیز برای عرضه برنامه‌ریزی کرده است و نسخه‌ی استاندارد آن را به‌زودی منتشر خواهد کرد. با این حال، دارندگان نسخه‌های «Year 1» و «Supreme» این شبیه‌ساز رانندگی آفرود کمی زودتر و از امروز می‌توانند به جدیدترین بازی این استودیو دسترسی داشته باشند.

کمپانی «فوکوس اینترتینمنت» (Focus Entertainment) در مقام ناشر بازی Expeditions: A MudRunner Game نیز تریلری را به همین مناسبت منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بازی Expeditions: A MudRunner Game از مکانیک‌های شبیه‌ساز رانندگی سری‌های MudRunner و SnowRunner بهره می‌برد و بر روی المان‌های کاوش و گشت‌وگذار متمرکز می‌شود. این عنوان بیش از ۴۰ سفر در مناطقی با زیست‌بوم‌های مختلف را دربرمی‌گیرد و استودیوی سیبر اینتراکتیو به‌مرور در قالب آپدیت‌های پس از عرضه به این بازی مناطق، وسایل نقلیه و محتواهای ویژه‌ی بیشتری اضافه خواهد کرد.

بازی Expeditions: A Mudrunner Game در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) برای دارندگان نسخه‌ی استاندارد در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
راهنمای بازی Skull and Bones؛ مکان تمام نقشه های گنج!

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>