Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر برای به چالش کشیدن سلطه اپل، از لپ تاپ مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی می‌کند!

آنر برای به چالش کشیدن سلطه اپل، از لپ تاپ مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر مدتی است که آماده گسترش خانواده تولیدات خود شده است. این شرکت به‌زودی از جدیدترین محصولات خود در رویداد MWC 2024 رونمایی خواهد کرد. هرچند بیشتر محصولات آینده کمپانی مشخص نیستند اما آنر گاهی اوقات در اطلاعیه‌های خود به آنها اشاره می‌کند. به عنوان مثال، اخیراً متوجه شدیم که این شرکت یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر پورشه دیزاین را در این رویداد معرفی خواهد کرد. اما این خبر مدنظر ما نیست، طبق آخرین اعلامیه، آنر همچنین قصد دارد یک کامپیوتر جدید با ویژگی‌های هوش مصنوعی را وارد بازار کند و به رقابت با مک‌بوک‌های اپل بپردازد.

هوش مصنوعی به ادغام سریع خود در فناوری‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها ادامه می‌دهد. آنر با توسعه یک لپ‌تاپ مبتنی بر ویژگی‌های هوش مصنوعی به دنبال همگام شدن با رقبای خود و رقابت با مک‌بوک‌های اپل است. در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد این موضوع داریم و همه چیز به آنر مجیک بوک 16 محدود می‌شود.

آنر مجیک بوک 16 پرو

از آنجایی که هوش مصنوعی به منابع سخت‌افزاری قوی متکی است، احتمالاً شاهد سخت‌افزاری قدرتمند با کارایی فوق‌العاده بالا خواهیم بود. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در کامپیوترهای معمولی یافت نمی‌شوند، همراه با بهبود قابلیت‌های معمولی را نیز داشته باشیم. هرچند همه اینها بر روی برچسب قیمتی این محصول تاثیر مستقیم خواهند داشت که باید آن را در نظر گرفت.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 14 Air با کارت گرافیک RTX 4060 معرفی شد

مثل تمامی محصولات و دیگری فناوری‌های بازار، قیمت عاملی تاثیرگذار برای کامپیوتر جدید آنر است که به احتمال زیاد از این نظر رقیبی دردسرساز برای مک بوک خواهد بود. توجه داشته باشید که همه اینها هنوز حدس و گمان هستند. باید تا رویداد MWC در 25 فوریه 2024 (6 اسفند) منتظر بمانیم تا ببینیم آنر چه سورپرایزی را در نظر گرفته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>