Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدیدی از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

تریلر جذاب بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای عرضه در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده است و این سری، ما را با خود به جزیره‌ی هنگ کنگ می‌برد. برای تماشای تریلر جدید این بازی و آشنایی با جزئیات بیشتر درمورد آن با اِروتِک همراه باشید.

تریلر بازی جدید استودیوی «KT Racing»، مسابقات هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که انتظار می‌رود، بازیکنان در این بازی مسابقه‌ای با خودروهای پرسرعت و استثنایی خود در خیابان‌های هنگ کنگ جابه‌جا می‌شوند و حتی می‌توانند با خودروهای دیگری که در مسیر به آن‌ها برخورد می‌کنند نیز درجا و بدون معطلی مسابقه دهند. تریلر جذاب این بازی را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown همچنین نگاه جدیدی به بخش تیونینگ و تنظیم خودرو فراهم می‌کند و این‌طور که به نظر می‌رسد، بازیکنان امکان شخصی‌سازی موارد متعددی مانند کیت موتور، سیستم تعلیق و ترمز، کیت انتقال، کیت آیرودینامیک و بسیاری از قطعات و اجزای دیگر خودروهایشان را در اختیار دارند. برخی از کیت‌های بازی دارای مشخصه‌هایی هستند که می‌‎توانند بر حداکثر سرعت، شتاب، ترمز و هندلینگ خودرو به شیوه‌های مختلف تأثیر بگذارد. با این حال، در تریلر جدید این بازی مسابقه‌ای شاهد چنین ویژگی‌هایی در بخش تیونینگ و تنظیم خودرو نیستیم و برای جزئیات بیشتر باید منتظر تریلرهای بعدی باقی ماند.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی، ۱۴ منطقه‌ی متفاوت را به بازیکنان ارائه می‌کند تا بتوانند جزیره‌ی هنگ کنگ را با خودروهای پرسرعتشان کاوش کنند. شایان ذکر است که دنیای این بازی وفاداری یک‌به‌یک و دقیقی به جزیره‌ی هنگ کنگ واقعی دارد و تا حد زیادی تجربه‌ی رانندگی در خیابان‌های این شهر را شبیه‌سازی می‌کند. علاوه بر این‌ها، بازیکنان می‌توانند بین دو گروه «The Streets» یا «The Sharps» از همان ابتدای بازی انتخاب داشته باشند و برای یکی از این دو گروه مسابقه دهند. هرکدام از گروه‌ها نیز دارای لباس‌ها و خودروهای خاص خودش است که برای بالا بردن ارزش تکرار بازی، نکته‌ی مثبتی به حساب می‌آید.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت جدید بازی Alan Wake 2، حداقل سیستم مورد نیاز آن را پایین‌تر آورد!

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>