Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیوی ریسپاون ظاهراً در حال ساخت بازی اول‌شخص مندلورین است

استودیوی ریسپاون ظاهراً در حال ساخت بازی اول‌شخص مندلورین است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی الکترونیک آرتز (EA) چند سال پیش اعلام کرد که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) بر روی بازی شوتر اول‌شخص داستانی و تک‌نفره‌ای در جهان Star Wars مشغول به کار است و پیتر هیرشمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی سابق بازی‌های استار وارز بتل فرانت (Star Wars Battlefront)، به‌عنوان کارگردان در این تیم سازنده حضور دارد. با وجود اینکه از آن زمان تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره‌ی این بازی در دسترس قرار گرفته است، گزارش جدید تام هندرسون از وب‌سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) بعد از مدت‌ها اطلاعات مهمی در مورد این پروژه به اشتراک می‌گذارد.

طبق گفته‌های هندرسون، شوتر تک‌نفره‌ی داستانی ریسپاون که در دنیای استار وارز جریان دارد، بازی مندلورین (Mandalorian) است و اتفاقات آن در دوره‌ی امپراتوری کهکشانی (بین فیلم‌های Revenge of the Sith یا همان قسمت سوم سری و Return of the Jedi یا قسمت ششم) روایت می‌شود. بازیکنان در این عنوان به شکار مجرمان و افراد تحت تعقیب خواهند پرداخت و باید آن‌ها را زنده یا مرده تحویل دهند.

با این حال، توجه داشته باشید که بازی مندلورین لزوماً بر اساس سریال دیزنی پلاس آن (The Mandalorian) نخواهد بود و هنوز نمی‌دانیم که آیا جای شخصیت اصلی این سریال یا همان دین جارین بازی خواهیم کرد، یا نقش شخصیت محبوب دیگری مانند بوبا فت را برعهده خواهیم داشت. این احتمال نیز وجود دارد که کنترل یک مندلورین کاملاً جدید را به‌دست بگیریم.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گیم‌پلی بازی هم تحت تأثیر چنین ایده و محدوده‌ی زمانی هیجان‌انگیزی در دنیای استار وارز قرار خواهد گرفت. با توجه به گزارش سایت اینسایدر گیمینگ، بازیکنان در بازی مندلورین استودیوی ریسپاون به اسلحه‌ها، گجت‌ها و ابزارهای زیادی نظیر جت‌پک، قلاب‌گیر، گجتی برای پرتاب موشک از طریق مچ و موارد دیگر مجهز خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
ریمیک بازی سایلنت هیل 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

بهره‌مندی بازیکنان از جت‌پک در گیم‌پلی بازی نیز تأثیر می‌گذارد و سرعت و جبنش بیشتری به آن تزریق می‌کند. استودیوی ریسپاون ظاهراً به نحوه‌ی استفاده از جت‌پک و سبک و ذوقی که به خرج می‌دهید هم توجه‌ی بالایی داشته است و این موضوع به‌لطف تنوع حرکتی و روش‌های جابه‌جایی در محیط، از پریدن گرفته تا سُر خوردن و حرکات مختلف دیگر، حضور پررنگی در گیم‌پلی دارد. بازیکنان بسته به سبک و خلاقیتی که در حرکات خود به‌کار می‌گیرند، پاداش دریافت می‌کنند و به نظر می‌رسد که مکانیک بازیابی سلامت به کشتن متوالی دشمنان گره خورده است.

این گزارش همچنین ذکر می‌کند که بازی مندلورین استودیوی ریسپاون جهان‌باز نخواهد بود و در عوض، امکان پیمایش و تجربه‌ی محیط‌های خطی و مستقیمی را در سیاره‌ها و موقعیت‌های مختلف فراهم خواهد کرد. همچنان مشخص نیست که آیا حالت چندنفره نیز برای این بازی اول‌شخص در نظر گرفته شده است یا خیر. با این وجود، بخشی از آگهی‌های شغلی قدیمی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت از متقاضیان خواستار سابقه در توسعه‌ی بازی‌های چندنفره بودند.

هندرسون تأکید کرده است که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و «حداقل» نزدیک به «یک یا دو سال» با عرضه‌ی رسمی آن فاصله داریم. آگهی‌های شغلی قبلی این استودیو همچنین به الهام گرفتن ریسپاون از عناوینی همچون Dark Forces و Jedi Knight: Dark Forces 2 در ساخت بازی استار وارزی جدید خود اشاره کرده بودند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>