Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مانیتور خمیده آگون 6 پرو اولد AOC روانه بازار شد

مانیتور خمیده آگون 6 پرو اولد AOC روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی AOC چندی پیش از مانیتور گیمینگ “آگون 6 پرو اولد (AGON 6 Pro OLED)” با صفحه‌نمایش خمیده اولد 45 اینچی و شماره مدل AG456UCZD رونمایی کرد. این محصول در حال حاضر با قیمت 8999 یوآن (1262 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین مشخصات این دستگاه می‌اندازیم. با اِروتِک همراه باشید.

مانیتور خمیده اِی اُ سی آگون 6 پرو اولد با برچسب قیمتی 1262 دلار به بازار آمد!

مشخصات آگون 6 پرو اولد AOC:

جدیدترین مانیتور عرضه‌شده AOC دارای یک پنل اولد 10 بیتی 44.5 اینچی، با نسبت تصویر 21:9 و انحنای 800R است. علاوه بر این، این نمایشگر رزولوشنی 3440 در 1440 پیکسلی با نرخ نوسازی فوق‌سریع 240 هرتزی، زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه‌ای GtG (خاکستری به خاکستری) و میانگین روشنایی 1000 کندل بر متر مربع را ارائه داده و از تصاویر پویا با فرمت HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

آرگون 6 پرو اولد دارای نسبت کنتراست چشمگیر 1500000:1 بوده، 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و این دقت رنگ فوق‌العاده را با حداقل تفاوت رنگ (ΔE≤2) تضمین می‌کند. هر مانیتور نیز برای دقت در کالیبراسیون رنگ‌ها و ارائه کیفیت رنگی بالا برای کاربران به‌طور جداگانه مورد بازبینی قرار می‌گیرد. این محصول همچنین زاویه دید وسیع 178درجه‌ / 178درجه (نسبت کنتراست بیشتر از 10) را پشتیبانی می‌کند.

در بخش صوتی این مانیتور مجهز به اسپیکرهای دوتایی 8 واتی بوده و از سیستم روشنایی LightFX نیز پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه از تکنولوژی ضد انعکاس نور AGLR استفاده می‌کند و تاییدیه‌ VESA ClearMR برای حرکات HD تصاویر و گواهینامه TÜV برای نور آبی و تصاویر بدون لرزش را دریافت کرده تا تضمین‌کننده تجربه راحت کاربرانش باشد. علاوه بر این، این محصول از فناوری G-SYNC انویدیا و FreeSync پریمیوم AMD برای بهبود همگام‌سازی و عملکرد بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

فناوری اولد موجود در این نمایشگر با بهره‌گیری از فناوری کنترل پیکسل Self-luminous، تجربه بصری افراد را با تصاویر دقیق و واضح، بهبود می‌بخشد. این تکنولوژی، مانع از سوختگی دستگاه شده و طول عمر آن که شامل جابه‌جایی پیکسل‌ها و حذف تصاویر باقیمانده است را افزایش می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
انتشار جزییاتی از گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 16 پرو

آگون 6 پرو اولد یک رابط کاربرپسند داشته و ویژگی‌های متمرکز بر گیمینگ مانند تنظیم رنگ بازی‌ها، کنترل Dark Scene، ورودی با تاخیر کم، نشانگر پویا، شمارنده فریم FPS و شخصی‌سازی G Menu مخصوص AOC را برای بهبود تجربه گیمینگ به کاربرانش ارائه می‌کند.

شایان ذکر است که مانیتور فوق، به انواع پورت و اتصالات از جمله یک پورت تایپ-سی 90 واتی، پورت‌نمایش 1.4 و درگاه HDMI مجهز شده که به راحتی می‌تواند به دستگاه های متعددی متصل شود. این تطبیق‌پذیری زیاد برای انواع تنظیمات، از استفاده گیمینگ گرفته تا کامپیوترهای حرفه‌ای، مناسب است.

از نظر ارگونومی و گزینه‌های نصب، این نمایشگر با پایه‌های دیواری VESA با ابعاد 100میلی‌متر در 100 میلی‌متر سازگار بوده و با تنظیمات چندمنظوره از جمله شیب منفی پنج درجه تا پانزده درجه، ارتفاع 100 میلی‌متری و چرخش +/-°15 به کاربران خود اجازه می‌دهد که بهترین زاویه دید برای خودشان را پیدا کنند. وزن مانیتور با پایه 13.35 کیلوگرم و بدون پایه 11.35 کیلوگرم است در حالیکه با بسته‌بندی، به 19.21 کیلوگرم افزایش می‌یابد.

AOC در ابتدای همین ماه میلادی نیز مانیتور خمیده 34 اینچی جدید بازی‌محور را با شماره CU32G2XP/BK به همراه وضوح تصویر WQHD و نرخ نوسازی 180 هرتزی معرفی کرده بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>