Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی ولورین

اینسامنیاک مشترک بودن جهان بازی ولورین و Marvel’s Spider-Man 2 را تایید کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کارگردان بازی مرد عنکبوتی ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) به‌تازگی مشترک بودن دنیای این عنوان با بازی ابرقهرمانی مورد انتظار ولورین (Marvel’s Wolverine) را به‌طور رسمی تایید کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان و ایده‌پرداز بازی Marvel’s Spider-Man 2، طی مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب و پادکست Kinda Funny Games از یکی بودن جهان هر دو بازی ابرقهرمانی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) خبر داد. اینتیهار در پاسخ به این سوال که آیا بازی ولورین و بازی‌های اسپایدرمن این استودیو در دنیای مشترکی جریان دارند، برای اولین‌بار تایید کرد که هر دو عنوان در «زمین ۱۰۴۸» هستند. شایان ذکر است که عدد ۱۰۴۸ به همان جهان اختصاصی و مستقل بازی‌های اینسامنیاک اشاره دارد که اتفاقاتش جداگانه با سایر دنیاهای مارول در مدیوم‌های مختلف روایت می‌شود.

اینسامنیاک مشترک بودن جهان بازی ولورین و Marvel's Spider-Man 2 را تایید کرد

کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2 درباره‌ی عدم حضور شخصیت ولورین در این عنوان، حتی در قالب یک‌نقش کوتاه یا اشاره‌ی جزئی، گفت:

“تصمیم بر این شد که چنین کاری را انجام ندهیم. فکر‌ می‌کنم ما (استودیوی اینسامنیاک) می‌خواستیم به آن‌ها (تیم توسعه‌دهنده‌ی ولورین) فرصت دهیم تا کار خودشان را بکنند و خب کسی از آینده خبر ندارد، اما فعلاً باید بگذاریم به کار خودشان ادامه دهند.”

تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی بود که بازی ولورین در رویداد پلی‌استیشن شوکیس (PlayStation Showcase) همراه با بازی Marvel’s Spider-Man 2 معرفی شد. در آن زمان اما استودیوی اینسامنیاک اعلام کرد که این بازی ابرقهرمانی جدید تازه وارد دوران توسعه‌اش شده و قدم‌های اولیه را طی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
وجود چندین پایان مختلف برای بازی Avowed تأیید شد!

عنوان Marvel’s Wolverine بازی مستقلی خواهد بود که توسط برایان اینتیهار و کامرون کریستین کارگردانی می‌شود. هر دو کارگردان بازی ولورین پیش از این وظیفه‌ی ساخت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را نیز برعهده داشته‌اند.

رایان اشنایدر، مدیر بخش تعیین استراتژی استودیوی اینسامنیاک گیمز، هنگام معرفی بازی ولورین گفت:

“مانند بازی‌های Marvel’s Spider-Man، هدف ما (استودیوی اینسامنیاک) در اینجا نه تنها احترام به DNA و هویتِ چیزهایی است که این شخصیت را تا این اندازه محبوب کرده، بلکه می‌خواهیم به دنبال فرصت‌هایی باشیم تا آن‌ها را تازه سازیم و به‌درستی روحیه‌ی اینسامنیاک را بازتاب دهیم.”

“با اینکه بازی Marvel’s Wolverine روزهای اول دوران توسعه را طی می‌کند، طبق چیزهایی که از داستان احساسی و گیم‌پلی پیشرفته‌اش دیدم، تیم [توسعه‌دهنده‌ی ولورین] در حال ساخت اثر واقعاً خاصی است.”

تا زمانی که بازی ولورین عرضه شود و بار دیگر به دنیای کمیک بوکی مشترک اینسامنیاک سفر کنیم، باید به بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man 2 توجه داشت که هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. برای مشاهده‌ی تریلر زمان عرضه‌ی جدیدترین بازی اینسامنیاک به این‌جا بروید، در صورتی هم که قصد افزایش سطح خود در بازی Marvel’s Spider-Man 2 را دارید، با راهنمای اِروتِک به‌سرعت می‌توانید به بالاترین سطح ممکن دست یابید.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>