جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تیم سازنده بازی بعدی ویچر در سال آینده گسترش خواهد یافت

افزایش تعداد تیم سازنده بازی بعدی ویچر به 400 نفر در سال آینده!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

توسعه‌ی قسمت بعدی سری ویچر (The Witcher) که این روزها با نام رمزی «Polaris» شناخته می‌شود، به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ میلادی به فاز جدیدی خواهد رفت و تیم سازنده‌ی آن با گسترشی قابل توجه روبه‌رو خواهد شد.

ادام کیچینسکی، مدیرعامل فعلی کمپانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در مصاحبه‌ی جدیدی با نشریه‎ی لهستانی Parkiet درباره‎ی پروژه‌های فعلی این استودیو صحبت کرد. کیچینسکی درباره‌ی اقتباس بعدی دنیای فانتزی کتاب‌های آندره ساپکوفسکی گفت که در حال حاضر بیش از ۳۳۰ نفر مشغول کار بر روی بازی بعدی ویچر هستند و این تیم تا اواسط سال ۲۰۲۴ قرار است به بیش از ۴۰۰ نفر برسد. کار بر روی دنباله‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام رمزی «Orion» نیز در سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد. این عنوان نیز از فاز مفهومی و بررسی ایده‌های اولیه خارج شده و همراه با ویچر بعدی به‌صورت جدی در استودیوی سی‌دی پراجکت رد در دست ساخت قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که هسته‌ی اصلی تیم توسعه‌دهنده‌ی دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون در شهر بوستون، ایالت ماساچوست آمریکا در حال جذب نیرو به سر می‌برد. در آخر نیز باید یادآور شد که ریمیک قسمت اول سری ویچر همچنان در دست ساخت قرار دارد و پروژه‌‎ی رمزی «Sirius» هم با همکاری بین سی‌دی پراجکت رد و استودیوی The Molasses Flood توسعه خواهد یافت.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

ادام کیچینسکی درباره‌ی گمانه‌زنی‌های پیرامون پیشرفت توسعه‌ی بازی بعدی ویچر و احتمال رونمایی از تاریخ انتشار پروژه‌ی «Polaris» خاطرنشان کرد که این شایعات صحت ندارند و سی‌دی پراجکت رد از وضعیت سایبرپانک ۲۰۷۷ و تأخیرهای متعددش درس عبرت گرفته و همان اشتباه را در رونمایی از قسمت بعدی سری ویچر مرتکب نخواهد شد. این استودیوی لهستانی از این پس تاریخ عرضه‌ی عناوین خود را دیرتر از قبل اعلام خواهد کرد اما همچنان به صحبت درباره‌ی بازی‌های موردانتظارش خواهد پرداخت و جنبه‌ی تبلیغاتی آن‌ها را فرامشو نخواهد کرد.

کیچینسکی همچنین درباره‌ی احتمال خریداری شدن این استودیوی لهستانی توسط ناشران بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی گفت که سی‌دی پراجکت رد علاقه‌ای به این موضوع ندارد، چرا که اعضای این استودیو عمرشان را صرف رسیدن به موقعیت و جایگاه فعلی کرده‌اند و نمی‌خواهند تحت نظر یک ناشر بزرگ دیگر باشند. این موضوع برای خود سی‌دی پراجکت نیز صادق است و آن‌ها تمایلی به خرید استودیوهای کوچک‌تر برای تثبیت وضعیت مالی خود ندارند و چنین اقدامی را برای منافع مالی انجام نخواهند داد.

آخرین محتوای عرضه‌شده توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد، بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ است. این کمپانی به‌تازگی نسخه‌ی کامل بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی خود با نام «سایبرپانک ۲۰۷۷: آلتیمیت ادیشن» (Cyberpunk 2077: Ultimate Edition) را برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار داد. برای آشنایی با جزئیات آخرین آپدیت بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز به این‌جا مراجعه کنید.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *