Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 به شکل رسمی معرفی شد

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 به شکل رسمی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات متعددی طی هفته‌های اخیر پیرامون ریمستر بازی The Last of Us Part 2 شنیده می‌شد و نام «The Last of Us Part 2 Remastered» در پروفایل لینکدین یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) نیز مشاهده شده بود. در جریان یکی از تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها نیز این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن رؤیت گردید و احتمال معرفی رسمی آن بسیار نزدیک حس می‌شد. در نهایت، ناتی داگ و سونی به شکل رسمی از این ریمستر موردانتظار رونمایی کردند و تریلر و تصاویر جدیدی از آن به اشتراک گذاشتند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نسخه‌‎ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2 با اِروتِک همراه باشید.

ناتی داگ اعلام کرده است که بازی The Last of Us Part 2 Remastered، نسبت به نسخه‌ی PS4 شامل چندین بهبود گرافیکی و محتوای جدید خواهد بود. یکی از قابل توجه‌ترین مواردی که به‌زودی در نسخه‎ی ریمستر بازی در دسترس قرار خواهد گرفت، حالت بقا و روگ‌لایک بازی با نام «No Return» است که بازیکنان را در مقابل چالش‌های متنوع و تصادفی قرار می‌دهد. این حالت دارای چند شخصیت مختلف خواهد بود و پوسته‌های ظاهری و موارد دیگری را شامل می‌شود.

علاوه بر این‌ها، در ریمستر The Last of Us Part 2 می‌توان از توضیحات توسعه‌دهندگان بازی مانند نیل دراکمن در مقام کارگردان و هیلی گراس به عنوان سرپرست روایت بهره برد و بازیگران و صداپیشگان نام‌آشنایی مانند تروی بیکر، اشلی جانسون و لورا بیلی که به ترتیب نقش شخصیت‌های جول، الی و ابی را در The Last of Us Part 2 برعهده داشتند، درباره‌ی بخش‌های مختلف بازی صحبت خواهند کرد. یکی دیگر از موارد جالب توجه‌ای که در ریمستر The Last of Us Part 2 قرار گرفته، مراحلی‌اند که در اوایل دوران توسعه بخشی از بازی بودند اما در نهایت از بازی نهایی حذف شدند. این مراحل تحت عنوان «Lost Levels» در ریمستر قابل بازی خواهند بود و شامل توضیحات سازندگان بازی نیز می‌شوند.

استودیوی ناتی داگ در این رابطه نوشته است:

«این فضاها را بگردید و مستقیماً از تیم توسعه درباره‌ی قصدشان از [ساخت] بخش‌های هر مرحله بشنوید. این محتوای خاصی برای استودیوی ما است و هیجان‌زده هستیم که به بازیکنان اجازه دهیم تا نگاهی به این پروسه‌ی خلاقانه به‌دست آورند.»

تصاویر جدید این ریمستر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

شایان ذکر است که بازی The Last of Us Part 2 Remastered در دو حالت گرافیکی متفاوت قابل تجربه خواهد بود؛ حالت «Fidelity» که بازی را با رزولوشن 4K اجرا می‌کند و حالت «Performance» که در رزولوشن 1440p ارتقایافته به 4K اجرا می‌شود اما نرخ فریم بهتری را ارائه می‌دهد. از پیشرفت‌های دیگر بازی در زمینه‌‎ی بصری می‌توان به مواردی نظیر افزایش سطح جزئیات فواصل دور، بهبود کیفیت سایه‌ها و نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها اشاره داشت.

همچنین مطالعه کنید
استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

ریمستر The Last of Us Part 2 از قابلیت‌های اختصاصی کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن ۵ مانند تریگرهای تطبیق‌پذیر و بازخوردهای لمسی بهره می‌برد و شامل گزینه‌های دسترسی‌پذیری (Accessibility) جدید صوت توصیفی (Descriptive Audio) و گفتار به ویبره (Speech to Vibrations) خواهد بود. در کنار این موارد، حالت اسپیدران و پوسته‌های اضافی برای شخصیت‌های الی، ابی و اسلحه‌های بازی نیز اضافه می‌شوند. طرفداران The Last of Us می‌توانند مشتاق در دسترس قرار گرفتن امکانات جدیدی به قابلیت Photo Mode مانند نورپردازی پویا، Gaze Direction و Frame Forward، همراه با قاب‌ها و نمادهای جدید نیز باشند.

همان‌طور که پیش از این افشا شده بود، ریمستر‌ The Last of Us Part 2 در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

پیش‌فروش بازی The Last of Us Part 2 Remastered از تاریخ ۱۴ آذر آغاز می‌شود. ضمناً، نسخه‌ی ویژه‌ای از این بازی با نام «W.L.F. Edition» به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. ناتی داگ هم‌چنین تایید کرده که دارندگان نسخه‌ی PS4 می‌توانند با پرداخت 10 دلار از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی در کنسول PS5 بهره‌مند شوند و نیازی به خرید مجدد بازی نیست.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>